Ik raad kristal online iedereen aan prijs kwaliteit is goed en het pakje word met goede zorg in gepakt Ik ben echt tevreden

Fijn dat jé interesse voor een item achter kan laten en dat je een seintje per mail krijgt indien alsnog beschikbaar. Ook levering op een bepaalde dag is geen probleem. Ik heb geen enkel probleem met deze winkel!

Kwaliteit en redelijke prijs. Zeer tevreden klant. Al vaker bij jullie besteld,en altijd alles netjes afgeleverd. Zeker aan te bevelen!

Geweldig.

Alle bestellingen worden goed verpakt, en snel afgeleverd. Nog nooit geen slechte ervaring bij deze firma opgedaan.

goede en zeer snelle levering tegen voordelige prijs

Kan niet beter

Perfect.

Sublieme afhandeling, snelle levering en voorbeeldige verpakking. Item in nieuwstaat. Voor herhaling vatbaar.

Voortreffelijk

Besteld, betaald en ontvangen. Zoals het hoort.

goede korecte service . allers volgens afspraak

Had nog geen nervaring met jullie . Ben nu wel zeker dat ik nog meerdere bestellingen gaa doen .

Snel en perfect afgeleverd

In het verleden enkele malen zelf afgehaald, kreeg toen koffie en stroopwafel erbij. Nu voor het eerst laten bezorgen. De bestelling werd meteen behandeld en daarom al heel snel bezorgd. Deze lieve mensen zijn geweldig

Keurig op tijd geleverd. In de originele doos.

Reeds meerdere malen tot volle tevredenheid bestellingen geplaatst. Zeer duidelijke en makkelijke website, groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en artikel zeer goed verpakt.

Alles is altijd super geregeld.

Alle bestellingen die ik heb gedaan zijn prima verzorgd. Ik heb nog nooit een slechte ervaring opgedaan. Alles is zeer goed verpakt.

Netjes en vlot geleverd.

snel

had liever andere bezorgersdienst gehad

Goed verpakt en snel geleverd .

Pakket goed verpakt en snel verzonden. Prima service

Goede en snelle service!

Ik was via veiling sites op zoek naar een Swarovski kristal en kwam toevallig terecht op de website van Kristalonline bij het zoeken via google naar het betreffende kristal. Wat bleek? De prijs was lager en ik was er van gegarandeerd dat het een authentiek stuk was met doos. Ik heb snel besteld en super tevreden!

Ik kreeg gelukkig jullie site naam van een medewerker van een Swarovski winkel. Het bestellen verliep makkelijk en de bestelling werd snel geleverd

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt. Prima

Duidelijk. Correcte afspraken en snel leveren

Blij mee

Snel geleverd goed verpakt blij mer

Mijn ervaring is zeer goed met de snelle service ook

Het is een snelle service geweest

Snel

Pakketje goed verpakt en snel ontvangen, perfect!!!

Goede service, snelle levering, prima prijs/kwaliteit.

Bij mijn laatste bestelling was er helaas 1 tulp licht beschadigd . Gelijk contact opgenomen , fijn geholpen en binnen 2 dagen was er al een nieuwe tulp opgestuurd . Super service , bedankt team

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire