Perfect .

Zoals iedere bestelling weer goed en snel bezorgd .

Supernetjes verstuurd

Besteld, goede communicatie, goed verpakt in meerdere lagen. Snel geleverd.

Prima geregeld

Vlotte verzending vanuit kristalonline Helaas een vervelende ervaring met de bezorger van post.nl Kregen eerst 2 mail's dat het artikel smiddags bezorgd zou worden en toen ineens dat het artikel al bezord was om 12.50 u Mijn man en ik waren thuis dus dat klopte niet. Heb gemaild naar post.nl en om ongeveer 12.45u een keer op de bel gedrukt en de bezorger zette het pakketje voor de deur en liep weg. Mijn man heeft nog geroepen dat dat niet de bedoeling was en als antwoord kreeg hij te horen ; ik ben er nu toch Waarop hij weer verder liep.

geweldig

De stukken die ik besteld had,waren super mooi,ook een hele mooie aanbieding die ge eigenlijk niet kon weer staan.snel geleverd en zeer goed verpakt.alles zeer correct

Prima contact en snelle levering

Elk jaar een kerstster. Helaas groen lint maar ik kreeg een apart blauw lint toegestuurd. Daar ben ik dus heel blij mee. Bedankt

Super !

Alles dik in orde !

Zoals altijd zeer snelle leveren Goed verpakt Heel tevreden

Snel geleverd, goed verpakt.

Altijd goed !

Ik ben al jaren klant bij hun. Nooit een probleem gehad. Snelle verzending en goede service! Klant vriendelijk !

Snelle levering en goed verpakt!

Ik deed een bestelling en de volgende dag heb ik mijn bestelling al ontvangen. Alles was netjes en veilig verpakt. Bedankt voor de service!

uitstekend!

het beeldje zag er perfect uit!!

geweldig

toen ik op uw site keek kon ik mijn ogen niet geloven . wat een mooie dingen van swarovski kristal . dus meteen mijn bestelling geplaatst door fout van post NL kwam het wat later binnen maar ik werd super goed op de hoogte gehouden door medewerker van kristalonline . ik ben erg tevreden met wat ik besteld had dus nog een bestelling gedaan en de volgende dag werd het bezorgt erg goed verpakt . ze hebben er een nieuwe klant bij . wat een geweldige service en wat een schitterende swarovski hebben ze daar . heel erg bedankt voor uw goede service

Goede snelle service.

Simpel te bestellen en goede snelle service.

Stipt en verzorgd !

Bij een andere verdeler van de beertjes heb ik al meegemaakt dat ze niet veilig verpakt waren en dus stuk in de doos zaten, maar die van jullie waren super veilig verpakt en ongeschonden ! Daarom ben ik blij dat ik jullie kwaliteit heb mogen ervaren en in de toekomst nog veel gebruik zal van maken ! Groetjes Els en Wim !

Alles was geweldig! Goede communicatie, snelle verzending, veilige verpakking, goederen 1+. Ik ben zeer tevreden en beveel het graag aan!

Vlotte levering

Geen op of aanmerkingen

Steeds vlugge levering, goed verpakt en het item telkens in perfecte staat!

Goede service. Pakketje kwam mooi optijd binnen

Veel keuze voor een vriendelijke prijs, echt een aanrader

Snelle service, goed ingepakt en betrouwbaar bedrijf

Vlot besteld en snel geleverd

Vlot besteld en snel geleverd

De beste plaats voor Swarovski lovers!

Fantastische service! Al twee grote aankopen gedaan en heel tevreden over de hele lijn. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, super veilig ingepakt in stevige doos, snelle verzending. Heel fijn telefonisch contact bij vragen. Ik ben een tevreden klant!

Goed en betrouwbaar

Heb er vaker bestelling gedaan en altijd goed gegaan dus zal daar vaker bestellen

80 Rijksstraatweg

Numansdorp 3281 LW

0186-620362

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire