slechte ervaring

Ik heb een boek van Umberto Eco - De geschiedenis van de schoonheid besteld, ik moest aantal hoofdstukken voorbereiden voor het college, maar ik heb thuis een boek ontvangen met een kaft van Umberto Eco en als de kaft weg is, is het een boek van Stefano Zuffi - De kunst van het kijken, dus helemaal ander boek. Ik ben in september geopereerd en ik voel me nog steeds niet helemaal goed maar ik moet nu zorgen dat ik een juist postkantoor vind en ik zal dit zware boek terugsturen. Ik zal nooit meer een boek op deze website bestellen. Zeer bedankt hiervoor

Perfect geregeld

Spullen waren snel binnen, kortom alles gewoon goed geregeld.

Super website.

Super makkelijk te bestellen, serieuze verkopers, veilig betalen

Het is een prima systeem.

Nooit eerder met Bookmatch gewerkt, en als je door hebt hoe werkt, gaat het daarna prima. De zoekfunctie werkt goed.

Boek ziet er heel netjes uit!

So good

So good experience

top!

Snel verstuurd en in prima conditie

Kreeg wat ik wilde en snel

slecht packaging

slechte packaging kapot boek

Koper geeft geen opdracht tot betaling

Volgens het verzendbewijs was de koper al 2 weken in bezit van boek maar nooit opdracht gekregen voor betaling. Zelfs niet na herinnering van bookmatch

Goede service en doet wat het belooft

Kan niks anders zeggen dan dat het hele proces van bestellen tm ontvangen prima en duidelijk verlopen is. Ga ik zeker vaker doen

Goede service en contact

Vriendelijke verkoopster, boek binnengekomen zoals is omschreven. Kreeg snel een reactie van bookmatch toen mijn pakketje vertraagd was, ik zal hier zeker nog een keer terugkomen als ik iets nodig heb!

toppie

Fijn keuze uit als nieuw of gebruikt(er) dus diverse prijzen makkelijk en veilig besteld!

goede service, erg makkelijk

Snel en betrouwbaar

Makkelijk en overzichtelijk. Goede prijs.

Helder en duidelijk

Bookmatch is zeer helder en duidelijk in hun communicatie. Ze houden je op de hoogte van je deal en geven de verkoper regelmatig herinneringen. Je kunt de uitbetaling op "on hold" zetten. Hierdoor moet de verkoper wachten op zijn geld, totdat de koper het boek daadwerkelijk gekregen heeft. Super website - super deal !

Eenmalig en nooit meer

In het begin leek het alsof je nog een deel kreeg van het bedrag. Ik had een boek voor 10,00 er op staan. 2 euro zou zoiezo voor bookmatch zijn. Toen ik het boek mocht versturen stond er bij dat de verzendkosten ook voor mij zouden zijn. Dus toen ging er ook nog veel vanaf. Uiteindelijk heb ik voor een boek van 10,00 . 3,75 over gehouden. Nou gaat het met niet op het bedrag, ik ben blij dat het boek gebruikt wordt. Maar dat je er zo weinig van over houd vindt ik niet oke. Ik ga Bookmatch niet meer gebruiken

Jij wordt goed geholpen. En verkoop jij het boek of koopt wordt je goed begeleidt. Fijn deze dienst bestaat! Beide partijen zijn dan blij.

Boek snel in prima staat en degelijk verpakt afgeleverd!

Welzijn en zorg

Boek snel geleverd. Prima prijs/. Kwaliteit verhouding en ik zal zeker gebruiken blijven van Bookmatch indien ik boeken nodig heb.

Correct

Correct afgehandeld

Mooie manier om boeken een tweede leven te kunnen geven.

Verkoop verloopt dankzij de functies van Bookmatch heel soepel.

Zakelijk snel en transparant

Opnieuw studieboek verkocht snel afgehandeld betaalsysteem ok prima koppeling met verzendkosten

Zielhorsterweg 85 A

3813ZX Amersfoort

097 010 264 767

Over Bookmatch

Sinds 1996 helpen wij studenten met het kopen en weer verkopen van studieboeken. Naast 350.000 tweedehands studieboeken is het mogelijk om nieuwe studieboeken te bestellen via Bookmatch. Hiervoor werken wij samen met Centraal Boekhuis die nieuwe boeken, mits op voorraad, veelal de volgende dag al kan leveren. De tweedehands boeken worden aangeboden door studenten, wij faciliteren het proces rond het aanbieden, verkopen en verzenden van deze studieboeken. Mocht een boek kwijt of beschadigd raken tijdens de verzending, dan staat Bookmatch garant. Zo loop je als koper en als verkoper geen risico. Door je studieboeken tweedehands te kopen, bespaar je niet alleen geld, het is ook nog eens duurzaam, het boek hoeft namelijk niet meer gemaakt te worden.