Gemakkelijk en overzichtelijk + vlotte levering.

Gemakkelijk en overzichtelijk site en veel goedkoper dan in België. Vlotte en correct levering. Goede service

Snelle en goede servies

Snel en goedkoop

Absoluut de laagste prijs zoals ik 123 ken

Zeer fijne ervaring met deze site!

Met bestellen is alles heel overzichtelijk ingedeeld. De keuzes zijn snel gemaakt, het bestellen gaat ook snel en gemakkelijk. De verzending verloopt altijd vlekkeloos en de updates zorgen ervoor dat ik precies weet wanneer een pakketje wordt bezorgd. De producten zelf zijn ook heel goed, de verpakking is netjes. Kortom: ontzettend tevreden met deze site, de producten en de service, echt een aanrader!

Excellent très pro

Très bon service

Ruim aanbod, snelle levering

Makkelijk te begrijpen

Bestelling snel geleverd

Bestelling de volgende dag in huis! Super snelle levering. Ook fijn dat de bestelling van vorige keer nog erin staat hierdoor heel makkelijk dezelfde bestelling te plaatsen. Super service heel erg blij mee.

Gemakkelijke website en snelle levering, top

Duidelijke informatie en snelle service

Jammer dat ons product niet meer geleverd wordt. De chat gaf direct antwoord op de vraag die ik hierover stelde. Maar we zijn goed geïnformeerd over de alternatieven.

Het moet snel en makkelijk zijn

Perfecte site, goede prijs en erg snelle levering

Prijs kwaliteit en levering is perfect

Simpel besteld en volgende dag ontvangen

Makkelijk online te bestellen en komt vervolgens snel in de brievenbus, fijn!

Uitstekende Service

Mijn lenzen, komen altijd op tijd en doode brievenbus dus hoef er niet voor thuis te blijven.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling wat erg fijnbus.

Top. Scherp geprijsd en zeer snel geleverd.

Snel geleverd wat afgesproken was. Deugdelijk verpakt.

Snelle en tijdige levering. Prima geregeld.

Goede producten en betaalbaar.

Reinigingsvloeistof gekocht voor harde lezen.

simpel & gied

Duidelijk bestelproces Goede prijs

Supersnelle levering en aardige klantenservice

Dat supersnel is wel relatief: nl. t o.v. de voorspelde leveringsdatum. Die is 8 @ 9 dagen, maar nu al twee keer binnen 4 dagen complexe lenzen geleverd.

Aanbiedingen en snel geleverd

Goede lenzen, aanbiedingen en snel geleverd,

Super service en snel!

Keurig snelle levering.

Goede site en elke keer een correcte afhandeling

De site is heel duidelijk, je kan je keuze makkelijk maken. Leuke kortingsactie’s. :-) De bezorging gaat altijd goed. Ik ben dus al jaren een tevreden klant.

123 Lens bevalt ons prima

Bestellen, betalen, ontvangen en dragen.

Goede website

Ik kon àlles duidelijk vinden op de website ben erg tevreden

Snel, juiste levering

Bij inloggen wat problemen, deze werden snel en uiterst vriendelijk opgelost door de klantenservice, daarna goede, snelle afhandeling.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA