Een groot assortiment beschikbaar in proefsets

Ik heb net 12 proefsets besteld. Dat zijn kleine verpakkingen van 5 lenzen. Ik ben aardig door de molen gegaan bij een opticien. Ik weet nu dat ik een kleine cilinder heb, maar dat mijn zicht er niet beter op wordt met een lens met een cilinder. Ik had altijd multifocale lenzen, maar daar krijg ik hoofdpijn van. Nu gebruik ik alleen maar sferische lenzen, ik vind de Total Dailies One erg prettig, maar ik zie het niet scherp. Ik heb het idee dat mijn ogen veranderd zijn met mijn dieet, misschien is de bolling van mijn oog veranderd. Ik moet met mijn huidige lenzen constant knijpen, en dan zie ik even wat beter. Nu 12 sets besteld met verschillende BC en sterktes. Kijken of ik op deze manier mijn ideale lens kan vinden

Snelle levering en goede prijs

Mijn gebruikelijke lenzen waren niet meer leverbaar vanuit de fabrikant, maar gelukkig kon 123lens advies geven en een geschikt alternatief voorstellen. Kwam snel aan

Fijne mogelijkheid om proeflenzen te bestellen

Ivm droge ogen ben ik zoekende naar andere lenzen. Bij 123lens kan je setjes proeflenzen bestellen en dat is heel fijn. Verder vind ik de communicatie via de mail uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden met duidelijke informatie.

Subliem!

Mijn lenzenvloeistof bestel ik hier altijd en soms zachte lenzen. Altijd snel, altijd correct. Prijs/kwaliteitsverhouding heel goed en bij een vraag aan de klantenservice vrijwel direct antwoord. Top! Daar kunnen meer bedrijven (en instellingen) een voorbeeld aan nemen.

Super snel en voordelig

Ideaal snel geleverd en heel voordelig

Correct en snel geleverd

Fijne shop ervaring verdient een goede review :)

gemakkelijke duidelijke website

Uitstekende produkten voor een voordelige prijs.

Goede en heldere site

Snel en makkelijk een bestelling doen.

Al heel lang bestel ik m’n lenzen via 123lens en altijd snel geleverd, groot aanbod en scherpe prijzen. Top webshop

Prima service en kwaliteit

Al jaren bestel ik mijn lenzen, toebehoren en vloeistoffen bij 123 lens vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Service en bestelgemak is uitstekend en tot dusves altijd binnen 48 uur of sneller geleverd.

snelle en zeer goede service bij 123lens

Op 28 augustus 2024 laat in de middag lenzen en lenzenvloeistof besteld, vlak voordat ik met vakantie zou gaan en 30 augustus had ik de bestelling al binnen. Nog een mail ontvangen van 123lens dat ik de bestelling echt op tijd zou binnenkrijgen ondanks het feit dat de track en tracecode niet de juiste info te zien zou geven in verband met vakantiedrukte bij post.nl. Bovendien een zeer redelijke prijs betaald voor de lenzen, korting op de vloeistof en korting voor betalen met Ideal. Heel hartelijk bedankt 123lens voor jullie accuratesse en super klantvriendelijke manier van werken

Een vertrouwd adres met goede service

Altijd op tijd. Duidelijke website. Makkelijke keuze om opnieuw te bestellen.

Snel en goedkoop

Sinds enige tijd bestel ik voor een half vooruit al mijn contactlensvloeistof en toebehoren bij 123Lens in plasts van via de opticien. Scheelt op jaarbasis best veel geld, en heel makkelijk te bestellen. Nooit problemen gehad. Altijd snel en correct geleverd.

Sheloe top service

Zeer nette snelle levering aanrader

Makkelijke website, klantenservice is goed wordt meteen geholpen.

Top snel en vriendelijk personeel

Belde ivm dat ik met spoed lensen nodig had bijzonder vriendelijke dame aan te telefoon erg behulpzaam en begreep mijn probleem en opgelost chapeau

Altijd goed

Altijd goede en snelle service! Klein minpuntje is dat deze keer ipv 5 x Ote Fine ( flight pack) flesjes van 40 ml er maar 4 in de doos zaten. De rest was in orde! Ik zie dat door de vingers omdat ik al heel lang goede ervaringen heb met bestellen! Ga zo door

Altijd perfect geregeld.

Altijd perfect geregeld

Altijd goed

Onze lenzen bestellen we snel bij 123lens.nl

Snelle levering, netjes ingepakt en goede prijzen.

Heel erg tevreden over 123 lens!

Ik bestelde eerst mijn lenzen bij mijn eigen opticien. Maar nu heb ik al een paar keer mijn lenzen online besteld bij 123 lens. Ondanks wat problemen met een verkeerde levering, ben ik super tevreden! Dit omdat het snel en op een correcte manier werd opgelost. Dankjewel daarvoor. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. En hoop verder al mijn lenzen bij jullie online te bestellen. Met vr. gr. Jan Bok

Ik gebruik ze elke maand en vind de lenzen geweldig Thanks voor 123lens

I find that you guys do a good job

It gives good practices

Fijne website met goed assortiment lenzen

Hele fijne website, service en mooi assortiment. Al jaren bestel ik mijn lenzen hier van Dailies in plaats van bij de opticien, veel goedkoper en vaak krijg je ook nog is korting!

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA