Super snel verzending

Elke keer dat ik bestel komen de pakketten heel snel aan, in minder dan een week. Ik Ben helemaal tevreden met de service en de producten

Super service!

Gisteren na de middag besteld vandaag pakket reeds ontvangen! Super snel! Goeie prijs! Een volgende bestelling volgt zeker!

Geweldig vandaag besteld morgen in huis.

Wat ik hierboven al zei geweldig correct bezorgd.

Snelle service!

Ik ben al jaren tevreden klant bij 123lens. Ze leveren snel en geven leuke korting bij herbestellen.

Super makkelijk

Even aanklikken en het is zo geregeld. Duidelijk uitgelegd wat je moet doen ook

Snelle verwerking! Top!

Altijd in orde en de beste kwaliteit

Uitstekende producten, goede service, snelle levering. Altijd in orde. En uiteraard ook een goede prijs. Zeer tevreden over deze specialisten.

Altijd snel geleverd en goede prijzen

Altijd snel geleverd en goede prijzen

Duidelijkheid op de site

Makkelijk om op Deze manier lenzen te bestellen

Snel contact

Ik had vragen over de levertijd van de bestelling. Het was rond de kersttijd. Dankzij de snelle chat-service wist in één uur of mijn nieuwe lenzen bezorgd werden voor of na de kerst. En ze hadden gelijk: ze kwamen de dag voor kerst aan!

Top leverancier!

Bestelling was zeer snel en correct geleverd.

goed ontvangen en werkt goed

Zoals het hoort!

Netjes op de hoogte gehouden van de vertraging van mijn bestelling. Uiteindelijk kwamen ze eerder dan verwacht. Prima ervaring, volgende keer bestel ik hier weer.

Prima levering. Goede prijs verhouding.

Top lenzen

Perfecte services

Klant sinds juni 2008 - een echte aanrader!

Zoals de titel al omschrijft, wij zijn sinds 2008 klant bij 123lens en uiteraard super tevreden! Snelle levering met een top klantensercice bij vragen. Een aanrader om hier te bestellen. Ga zo door team 123lens!

Goede en duidelijke website. Na bestellen ligt het pakket binnen 1, max 2 dagen in de brievenbus.

Snel geleverd. Jammer dat je ook voor vloeistof een handtekening moet zetten, dus moet je wel in huis zijn.

snel en goedkoop

prima service snelle levering en goedkoop !

Leven verandert

Mijn leven ie helemaal verandert na dag ik deze lenzen gebruik. Ik heb verschillende merken geprobeerd maar 123lens is er toch wel echt eruit gesprongen. Ik ben er super tevreden mee!!!! Bedankt

Fijne lenzen!

De behandeling was goed...de aan- en verkoop en de stijl van communiceren en spreken waren zeer goed

Kwaliteit en goede snelle bezorging

Mijn bestellingen worden altijd zeer snel en goed afgehandeld, de site is duidelijk en goed overzicht.

De snelle levering en goede kwaliteit.

Krijg op tijd bericht als mijn lenzenvloeistof bijna op is en bestel 123 nieuwe. Daarnaast is de prijs ook nog eens gunstig en de website eenvoudig .

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA