Keurig op tijd bezorgd.

Kleine bestelling, de lenzenpincetten zijn helaas iets kleiner dan verwacht maar dat ligt niet aan 123lens.

Zoals altijd snelle levering.

Op tijd geleverd, en juiste inhoud.

Snel en eenvoudig

Snel eenvoudig om te bestellen.

Al jaren de beste

Ik koop mijn contactlenzen en vloeistoffen al jaren bij 123Lens. Zeer tevreden. Altijd snel in huis en fijn dat er combinatie kortingen worden gegeven. Als er iets is dan lost het bedrijf het snel op. Van mij een dikke 10.

Betrouwbaar

Attent wanneer volgende bestelling plaats kan vinden incl. korting. Snelle levering. Altijd correct.

top,makelijk en goed geprijst en snel in huis.

het is gewoon toppie

geweldig

Het is mijn eerste bestelling rechtstreeks maar makkelijk te bestellen en snel geleverd. kreeg een melding over een product wat tijdelijk niet verkrijgbaar was en nu weer wel.

Fijne website en snelle bezorging. Helemaal top!

Netjes

Bestelling was netjes en secuur ingepakt. Vlot verstuurd en n goede track and trace.

Goede prijs en snelle levering

Heel handig om online te bestellen

Snel geleverd en goed begeleid

De bestelling die ik heb geplaats is door Post.nl geleverd. 123 lens informeerde mij tijdig over een vertraging bij de aflevering.

Veel goedkoper dan opticien

Goede service en vele malen goedkoper dan opticien

Was heel makkelijk om de bestelling te plaatsen

Snel en gemakkelijk

Bij 123 lens terecht gekomen omdat ik goedkoper uit was.

Snel duidelijk prijs ok

Zie boven

Goede producten en een goede service

Betrouwbaar!

Voor mij is dit een betrouwbaar bedrijf waar ik al vaker lenzen heb besteld. Altijd netjes ontvangen, en verpakt.

Heel goed geholpen

Snel en netjes

Snelle levering en goede prijs

Fantastisch!

Redelijk snelle levering. Altijd goede lenzen.

Dinsdag besteld, donderdag binnen!

Jaren lang bezig geweest met bril en uiteindelijk voor lenzen gekozen Dallies plus met lees sterkte Max ADD + 2.50 Wat een uitkomst en altijd op tijd geleverd Makelijk door de brievenbus Top

Goed om te kunnen zien :)

Makkelijk om gwn lenzen bij te bestellen zonder ergens naartoe te moeten gaan. Soms duurt het wel wat lang.

Goede prijzen, service en levering

Al enkele jaren bestel ik mijn lenzen bij 123 Lens. Altijd goede prijzen en afhandeling van mijn bestelling.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA