Gewoon goed zo als altijd.

Besteld en snel thuis. Top.

Onbetrouwbare levertijden

Bij mijn eerste bestelling ging het al meteen mis. Op de site beloven ze dat bestellingen voor 10.00 dezelfde dag nog verstuurd worden. In mijn bestel bevestiging stond ook dat ze het de volgende dag zouden leveren. Later op de dag krijg ik een mail dat het toch niet de volgende dag komt, maar 4 dagen later …. Superwaardeloos en onbetrouwbaar. Weet niet of ik hier ooit nog bestel.

Goede service en snelle zorgvuldige levering

Navraag over de juiste maat werd snel beantwoord! De levering is snel en zorgvuldig. En de prijs is leuk bij opnieuw bestellen.

Boven alle verwachtingen

Enkele dagen geleden heb ik voor het eerst ooit online lenzen besteld in plaats van via de opticien. Het bestellen ging super makkelijk, als je weet welk merk en sterktes je nodig hebt kan het niet fout gaan. Voor een halfjaarvoorraad betaalde ik 33% (€70) minder dan bij de opticien en de lenzen kwamen ook nog eens een week eerder binnen dan aangegeven. Een absolute aanrader dus!

Steeds hulpvaardig

Goede klantenservice

Goodkoop en snelle levering

Heb ik m’n besetlling in 1 daag gekregen . Heb ik de ote saline ampullen nergens goedekoper gekocht!

Ik heb normaal maandlenzen multi.... en nu bij jullie de daglenzen aan t uitproberen van 2 verschillende merken, en ik moet zeggen...toppie....ben helemaal om en happy de peppy

Snelle levering en top

Altijd lenzenvloeistof hier besteld. Top service en de enige juiste die ik moet hebben. Nette levering en netjes verpakt. Kortom niks te klagen

Prima service en snelle levering met zeer schappelijke prijzen

Prima service en snelle levering met zeer schappelijke Prijzen!

Snel geleverd, prima service

Snel geleverd, prima service en goede prijzen…

Gemakkelijke site om bestellingen te plaatsen

Is mijn eerste bestelling bij de firma en kan nog maar weinig zeggen

Snelle levering . Makkelijk te bestellen. Verbeter puntje: oogwaarden eenmalig opgeven in profiel zodat zoeken naar de juiste lenzen en nabestellen makkelijker is.

Snelle, zorgvuldige levering. De houdbaarheidsdatum na juli 2025 dus dat is ook fijn!

Eenvoudig bestellen, snelle levering

I HIGHLY RECOMMEND IT

Fast shipping, free shipping available. Recommend

Top prijs, fantastische kwaliteit, snelle levering, zal nog eens shoppen AAA+++

Super blij met de goede service

De producten werden correct en heel snel geleverd

Goede service en snelle levering

Gisteren bestelling geplaatst, 1 product was niet op voorraad. Dat werd gelijk geleid en daarbij suggestie voor vervangend product. Deze besteld en volgende dag alles keurig op tijd in huis. Ook goede communicatie over bestelproces.

Altijd goede service en snel!

Wat mij opvalt is de super snelle levering en kwalitatief hoogwaardige service en daarnaast ook wat betreft communicatie over levering en ook zelfs als dit iets later is terwijl dit niet aan hunzelf ligt. Ga zo door!

Goede, scherpe prijzen en snelle levering

Ik gebruik Ote voor de reinigende werking van mijn lenzen. Het beste systeem voor een grondige reiniging. Daarnaast heeft 123 Lens mega scherpe prijzen.

Veel aanbod

123lens heeft veel aanbod probeersets en ook voor torische lenzen. Daarnaast ontzettende fijne mogelijkheden om te filteren tijdens het zoeken. Daar kan de gemiddelde online lenzen aanbieder heel veel van leren. Veel informatie bij de producten verder, helemaal top!

Snelle levering, uitstekende service

Altijd betrouwbaar

Goed en snel

Degelijke service

Direct, en goed antwoord op mijn vragen

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA