Helemaal top

Netjes geleverd volgens de afgesproken datum en tijd. Door de lenzen zie ik het ook weer helder hihi.

Eersteklas!

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente bestelling bij 123lens.nl. De service was snel, efficiënt en betrouwbaar. Ik heb hier mijn lenzen besteld en ik ben echt onder de indruk van de hele ervaring. De website is gemakkelijk te navigeren en heeft een uitgebreid assortiment lenzen. Het zoeken naar de juiste lenzen voor mijn behoeften was snel en moeiteloos.

Zeer tevreden goed produkt netjes en snel bezorgd!

Positief!

Everything as expected

Received my eye drops as expected

Goede lenzen

Best price and good communication

123lens had the best price for my contacts, saving me a lot of money. They took longer than expected to come from the manufacturer (which I expected given my prescription and the type of contacts), but the company communicated promptly and kept me updated. When I received my contacts, I was very happy with they way they were packaged with care.

Levering altijd snel. Relatief goede prijs-kwaliteit verhouding.

Levering altijd snel. Relatief goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste prijs, top verzending

Precies zoals ik had verwacht. Beste prijs in vergelijking met andere aanbieders. Snelle en duidelijke communicatie, wanneer het verzonden werd en snelle levering naar het buitenland (waar ik woon). Ben erg tevreden en de volgende keer bestel ik hier weer.

Overzichtelijke website en realitische prijzen, ik ben zeer tevreden.

Ik zal 123lens.nl zeker aanbevelen.

Goed en snel

Zie hierboven

Bij 123Lens zitten alleen maar Fans

Ongelooflijk het gemak hoe je kunt bestellen en de snelheid waar mee 123Lens levert. Ik zeg DOEN!!!

Heeeel blij mee en eerder geleverd top.

Was klant bij Sightful die is er helaas niet meer nu klant bij 123lens heel fijn.

Prima + snelle levering

Concurrerende prijzen en snelle leverin

Goed en snel

Bezorging is super snel!

Fijne onderneming

Ik bestel al jaren zonder problemen mijn lenzen bij 123lens. Stuk goedkoper dan bij de opticien.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs. Alleen stond er past door de brievenbus, maar het werd echter n pakketje wat bij de buren is bezorgd omdat ik er niet vanuit ging dat ik ervoor thuis moest blijven

Snelle levering,prima lenzen.

Goedkope en goede lenzen

Snelle en betrouwbare levering

Gezien ik soms iets te laat door heb dat ik aan mijn laatste setje lenzen ben begonnen, is 123 lens een uitkomst! Het is inderdaad in 1..2...3.. besteld en snel geleverd, top! Daarnaast is er veel aanbod van verschillende merken voor een veeeel betere prijs dan bij een dure opticien.

Correct en communiceren goed over bestellingen

Dik tevreden..

Snel, kwaliteit, service

Ruim aanbod, duidelijke site en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en accuraat geleverd

Goede site. Levering is snel en accuraat.

Levering Strak en op tijd

Fijn product

Is een fijn product en de levering gaat best snel. Ben er super tevreden mee en is lekker makkelijk online bestellen. Dus een zeer tevreden klant.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA