Good customer service

I wrote a wrong address and customer service helped me to change it in time and I received my products in 3 days via PostNL

Geweldige snelle versturing en een eerlijk en goed product. Goede prijs kwaliteit verhouding

Zie boven staande

snel en makkelijk

Snel besteld. Ging top!

Snelle levering en goede kwaliteit torische daglenzen.

BETROUWBARE online winkel!!!!!!!

Een prima online winkel met een uitgebreid scala van oog zorg producten tegen een SCHAPPELIJKE prijs en een snelle levering!!!!

Fijne lenzen, goede service

Makkelijk te bestellen via de site, altijd snel in huis en hele fijne zachte lenzen!

Scherpe prijs en snelle levering

Ik heb de bestelde lenzen ruim binnen de aangegeven termijn ontvangen. De prijs was prima.

Snelle & nette levering

Makkelijke site kon mijn producten goed vinden en bestellen. Snelle en goede levering. Ga zeker weer bestellen.

Snel een eenvoudig de juiste lens vinden.

Snel en eenvoudig de juiste lenzen gevonden voor een lagere prijs.

Perfecte lenzen

Perfecte lenzen, snelle levering. Helemaal top.

Mijn ervaring is prima, gisteren besteld en vadaag in huis. Zorgvuldig ingepakt! Dus.. ik beveel 123 lens aan!

Goede aanbiedingen en service!

Een compleet assortiment gecombineerd met uitstekende service maakt dat ik hier al jarenlang mijn lenzen bestel.

Super snelle service!

Binnen een weer waren m8jn lenzen binnen geweldig!

Perfect!

Snelle levering, uitstekende service: Een extra lens als er 1 is gesneuveld, geen lenzenbakjes of zakjes als ik vraag ze niet te sturen. Controle bij een goede opticien in de buurt en bestelling bij 123Lens. Heel tevreden!

Goed bedrijf !

Overzichtelijke site. Duidelijke uitleg produkten. Prijs-kwaliteit in orde.

Goede prijs

Tot nu toe ben ik mijn lenzen nog niet goedkoper tegengekomen. Nette en snelle verzending

Klantenservice top, testlenzen bestellen mogelijk

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Ik vind het super dat je een testlens apart kan bestellen. De communicatie ivm zending PostNL (een aanpassing van PostNL uit ) werd heel duidelijk gecommuniceerd naar mij. TOP ! Mooi verpakt. Een aanrader van formaat.

Prima en duidelijk

Fijn en netjes geholpen, echt het gevoel dat ik als klant koning was.

Al zeer vele jaren klant en echt nooit problemen gehad. Top

Als je al zo lang klant bent ergens vind ik het wel een beetje vreemd dat de 10% korting regeling pas geldig is als je een email hebt gehad met een code. Gewoon altijd toepassen.

Snelle leveringbgiedecservicecsks het even niet lukt

Gewoon goed. Prijzen kunnen iets lager.

Top lenzen snel en netjes bezorgd

Geweldige lenzenzaak, lenzen om uit te proberen welke jezelf wil voor een leuk bedrag, snel bezorgd netjes ingepakt Kortom heel erg tevreden over deze webwinkel ik raad het iedereen aan die lenzen heeft

Snel geleverd, Goede prijs!

Snel geleverd, goed verpakt en een goede prijs! Bestel de volgende keer weer hier, scheelt weer een ritje naar de opticien :)

Goede snelle levering

Het is goed bevallen iets bij 123 lens te bestellen. Een goede prijs en goede snellere levering. Je kunt hier rustig wat bestellen.

Altijd goed verzorgtde zending en optijd zo als afgesproken.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en groot assortiment.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA