Fijne lenzen, snelle levering en betaalbaar

Ik bestel hier al een aantal jaren op aanraden van mijn moeder. Bevalt goed! Ik draag zelf daglenzen, vind ik het fijnst. Ze worden altijd snel geleverd en zijn betaalbaar!

Snell

snel geleverd

goede lenzen super comfortabel

Makkelijk en snel

Op advies van collega's oogkliniek bestel ik hier mijn lenzen totdat ikzelf voor replacement behandeling ga. Heb dure lenzen, weet welke ik nodig heb. Scheelt me qua kosten

Gebruikersvriendelijke website

Neem al jaren lensen af bij hen, alles is altijd tip top in orde en snelle levering.

Bestelling lensen

Mijn eerste bestelling bij 123lens. Inmiddels zit ik bijna 4 weken te wachten op.mijn lenzen. Gisteren bericht ontvangen dat de fabrikant niet weet wanneer geleverd gaat worden. Vreemd, via mijn vertrouwde adres inmiddels ook besteld en binnen 3 dagen in huis. Communicatie slecht plus geen levering. Dat wordt geen 123lens meer voor mij. Jammer.

Snelle opvolging, goed advies, correcte levering, prima producten, voordelige prijzen... Wat wil je nog meer?

Prima site

Eerste keer besteld bij 123 lens Want deze site heeft wat ik wens De juiste vloeistoffen voor mijn ogen Want helaas niet alle vloeistoffen mogen En ook de bezorging was gelukkig heel snel Ja de volgende keer weet ik het wel!!! Bestel ik dus vrolijk nog een keer En doen mijn ogen voortaan geen zeer meer

Afgelopen jaren verschillende vloeistoffen geprobeerd voor mijn Sclera lenzen. De Cleadew i.c.m. Hylo Dual oogdruppels is een verademing in draagcomfort.

Top spul

Goede lenzenvloeistof, snelle levering en zeer goede prijskwaliteit verhouding.

Ik heb contactlensvloeistof besteld en deze werd perfect en snel geleverd.

Super snelle levering en heel duidelijke website..

Ik bestel nergens anders meer. Super snel, duidelijke omschrijving, makkelijke website… perfect!

Professioneel

Besteld en de volgende dag binnen. Netjes verpakt en bezorging via PostNL is ook perfect.

Tevreden en trouwe klant

Goede klantenservice, duidelijke communicatie over de te verwachte levertijd. Lenzen zijn een stuk goedkoper dan bij de opticien.

Bestellingen altijd snel en goed.!

Goede , snelle levering van de bestelde producten.

Producten zijn altijd op voorraad en worden snel geleverd.

Lijkt prima....

Moet het nog gaan ervaren....

Goede kwaliteit en duidelijke levering

Goede duidelijke website. Maakt het simpel voor een keuze

geleverd

Goef

Perfect geregeld!

Bestelde mijn lenzen ergens anders. Slechte website en een nog slechtere telefonische service. Overgestapt naar 123Lens. Had ik veel eerder moeten doen. Top!

Snel en correct

Bij bestelling heeft Lens automatisch mijn klantgegevens ( dus ook de 10% korting) ingevoerd. Goed gedaan!

Zeer gemakkelijk om te bestellen

Een gebruiksvriendelijke site, waardoor het uitnodig om te bestellen.

Website prima levering prima

Prima shop

Goede producten tegen een nette prijs en snelle levering!

Zelfde lenzen als bij opticien, stukken goedkoper.

Zelfde lenzen als bij de opticien. Alleen stukken goedkoper.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA