Super snelle levering. Netjes verpakt

Heb een proefsetje lenzen besteld. Voor de aangegeven datum bezorgd. Fijn dat het mogelijk is om eerst een proefset te bestellen.

Goede prijs en service

Mijn lenzen hier besteld en veel goedkoper gekregen dan bij andere aanbieders. Ook hele snelle levering!

vlotte service en goede producten

Gebruik deze site al jaren en zeer tevreden nooit teleurgesteld in prijs, service, kwaliteit producten of levertijd. Top bedrijf !

Ontvangen wat ik had besteld .

Zeer tevreden over bestelling

Top firma

Toffe spullen!

Snel en correct geleverd!

Gebruiksvriendelijk

Mijn eerste keer dat ik bij 123 lens een bestelling plaats, zeer overzichtelijke website en gemakkelijk te bestellen, ook de verzendkosten naar België vallen reuze mee.

Prima kwaliteit

Gaan lang mee

Eerst bij een ander online bedrijf besteld maar voor de 2de keer niet snel leverbaar. Dit bedrijf levert mijn lenzen 2 dagen sneller dan ze aangaven bij de bestelling! Voor mij geen ander meer!!!

Top geregeld !

Snel in huis, en echt de goedkoopste van Nederland !!

Goedkoop en snelle bezorging

Ik ben in de toekomst van plan om mijn lensen hier te bestellen ipv via de opticien. Scheelt aanmerkelijk in prijs

Top service en snelle levering

Altijd goede service. Duidelijke website. Snelle levering.

Aangenaam te dragen

De Lensen sind aangenaam te dragen

Erg goed

Snelle levering top

Lenzen goed geprijsd en snel bezorgd. Zeer tevreden met de service.

Lenzen bestellen wordt makkelijk gemaakt!

Duidelijke website, manier van bestellen wordt ook erg gemakkelijk gemaakt. Na even zoeken op de website naar de levertijd zag ik dat die na het afrekenen werd aangegeven. Erg tevreden!

123 lens snel en betrouwbaar

Heel te vreden over mijn bestelling netjes verpakt en optijd in huis

Snelle, goede service

Prima lenzen en snel geleverd

Prima lenzen, snelle zending

Lenzen zijn goed, online alle informatie duidelijk, zodat je snel de juiste lenzen kan kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed product, levering duurde lang

De lenzen zijn erg fijn. Heb hier nu voor een tweede keer besteld. Dit keer duurde de verzending wel erg lang.

Bestelgemak, goede prijs en snelle levering

Al jaren mijn favoriete online lensspecialist

Vlug

We moesten een vlugge levering hebben van een product en dit is fantastisch gelukt !

Snel en eenvoudig bestellen

Gewoon top

Prima website

Goed overzicht qua contactlenzen keuze Filters goed te gebruiken.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA