Juiste artikel, goede prijs, snel geleverd.

Uitstekend!

Altijd de voordeligste contactlenzen vloeistof

T duurt iets langer totdat t binnen is, maar dat weet je op voorhand.

Uitstekend!

Goedkoop, goede service, snelle levering. Heel tevreden met 123lens.

Goed product

Snelle levering en goede producten.

Gewoon goed

Fijne contactlenzen, snelle bezorging. Altijd correct en zonder problemen.

Een heel fijne en goede winkel.

Altijd je merk vinden van lenzen en vloeistof. Wordt netjes thuis bezorgt . Heel goed bereikbaar. Ook met vragen.

Service, mogelijkheid proeflenzen, goede prijs.

Correcte informatie op de website. Meestal alles voorradig, speciale voorschriften mits levertijd die wel juist is. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Prima prijzen en snelle levering!

Zeer goede informatie, bestellen en levering

Zeer punctueel

Product is snel geleverd en kwam netjes verpakt aan.

Goedkoop en snelle levering

Erg tevreden

Prima site

Prima site .., gemakkelijk bestellen voordelig en perfect ingepakt zodat het niet beschadigd Alleen maar lof voor jullie!!!! Ga zo door

Online bestelling geplaatst en hele snelle levering

De service en het nakomen van levering.

Top geregeld! Betrouwbaar en goede service

Veel aanbod, snel geleverd en indien er iets niet geleverd kan worden…top service om het op te lossen

Al jarenlang bestel ik mijn lenzen bij 123Lens

Nog nooit heb ik problemen gehad met mijn bestelling. Ik heb eens bij een andere partij besteld en mijn pakje was ‘zoekgeraakt’ dus dat doe ik nooit meer. Altijd snelle levering!

Fantastisch!!!!

Fijne service, snelle leveringen, ruime keuze op de site. Zeker een aanrader om online lenzen te bestellen.

Goede ervaringen al jaren

Snelle levering en eerlijke prijs.

Bestellen en direct leveren

Uitstekende service, zonder gedoe!

Al ben je absoluut afhankelijk van 123lens.nl zou je daar nooit spijt van hebben!

Bestel hier al jaren mijn lensen. Gaat altijd goed. Geen klachten, dus blijf hier vaste klant.

Voordelige lenzenvloeistof & snelle levering!

Voordeliger en meer keuze dan bij de opticien! Bestellingen worden goed verpakt en snel geleverd! Top service

Snelle levering en een redelijke prijs!

Op een donderdag 5 flessen Oté Monosept besteld welke uiterlijk de woensdag daarop geleverd zouden worden. Echter het pakket werd al binnen twee dagen (de zaterdag) afgeleverd. Kortom prima snelle levering!!

Ik gebruik 123 lens altijd omdat mijn lenzen hier voor een betere prijs te krijgen zijn en de kwaliteit uitstekend is. Daarnaast is de levering ook altijd op tijd.

Zeer betrouwbare webwinkel

Ben al jarenlang klant van 123lens en altijd tevreden; levertijd, producten en service maken dat ik ook in de toekomst hier blijf bestellen, de fijne kortingen voor grotere bestellingen zijn ook mooi meegenomen.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA