Makkelijk overzichtelijk

Makkelijk de producten te vinden,makkelijk be stellen

Helemaal Top!

Netjes en snel geleverd!

Bij mij is alles naar wens bij 123Lens

Gemakkelijk en voordelig bestellen. En snelle verzending fijne website.

Premium kwaliteit tegen betaalbare prijs

Kwaliteit is zelfde als lenzen en vloeistof van duurdere en bekende merken. Overzichtelijke website. Handig dat er een overzicht is welke lenzen je kunt kiezen als vervanger van (en dus gelijkwaardig aan) welke merklenzen. Goede informatie over de producten. Handige tips over lenzen en het gebruik ervan. Duidelijke en snelle bestelprocedure. Snelle en correcte afhandeling en levering. Verpakt als brievenbuspakketjes, dus ik hoef er niet voor thuis te blijven. Kortom, ik ben super tevreden. Enige wat van mij mag veranderen, is dat ik kan afzien van de gratis lenzendoosjes die automatisch worden meegeleverd. Die gebruik ik toch niet, dus zonde van de extra belasting van het milieu.

Zeer goede survice!!!

Zeer vriendelijk personeel erg behulpzaam Als je er zelf niet uit komt met een bestelling

groot assortiment top

Speciale daglenzen hier met een paar klikjes te bestellen en goedkoper dan bij de opticiën Super en snel geleverd.

Snelle en correcte levering

123 Lens snelle en correcte levering met een gunstige prijs!

Goed en lekker betaalbaar

Lekker snel en goed plus betaalbaar en dat is fijn in deze tijden!

Makkelijk herbestellen.

Efficiënt

Binnen 2 minuten een product gevonden, besteld en afgerekend. Top!

prima service assortiment

prima!

Snel en correct

Goede prijzen, eenvoudig bestellen en supersnel in huis!

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk je bestelling opnieuw plaatsen en goede kwaliteit daglenzen voor een vriendelijke prijs.

goeie ervaring

snelle levering en duidelijke website

Per mail werd de bestelling bijgehouden wanneer de lenzen kwamen. Perfecte lens na jaren getobt te hebben met de beste lens voor mijn ogen. Betaling en verzending ging goed en op de beloofde datum geleverd. Ik bestel hier mijn volgende pakket lenzen weer.

Super makkelijk bestellen en snel geleverd

123 lens heeft een groot aanbod aan lenzen en de site is makkelijk in gebruik. De levering is snel en betalen kan op verschillende manieren. Kortom, top !

Overzichtelijk en snel

De button herhaal bestelling is erg prettig

Perfecte look

Lenzen bevallen super en ook niet duur

Telefonisch hulp en advies gekregen over welke lenzen het beste bij me past, vriendelijke medewerkers!

fantastische website, groot assortiment lenzen tegen laagste prijs

Website is klantvrienbdelijk en overzichtelijk 123 lens levert lenzen die anderen niet kunnen leveren dit alles tegen goede lage prijs

Goede lenzen, fijne site, prima service

Ik kon snel vinden wat ik zocht

Door mindere ervaring met lensonline was ik op zoek naar proeflenzen bij een conculega. Ik vind het prettig om alles te kunnen vinden zonder tussenkomst van andere personen. Bij 123lens lukte dat.

Altijd top!

Ik bestel hier altijd mijn lenzen. Ze zijn van goede kwaliteit en de service is snel en fijn. Ook zijn ze een stuk goedkoper dan op de meeste plekken. Dus ideaal.

Top alles wat ik wens van mijn bestelling

Snelle levering, precies wat ik zoek en voor een goede prijs. Zelfs nog een euro korting ivm betaling per Ideal

Beter dan de opticien

Alle producten die je nodig hebt op lensgebied overzichtelijk en makkelijk te bestellen via de site. Ik kom alleen nog bij de opticien om de sterkte van mijn lenzen te bepalen. Maar mijn lenzen koop ik daar niet meer.. veel te duur! Bij 123Lens hanteren ze nog normale prijzen gelukkig!

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA