Prettig contact

Er werd snel op mijn mail gereageerd. En deskundig geantwoord. De lenzen werden snel geleverd.

Makkelijk en snel

heel goed

heel goed een zeer snel ---kan weer goed kijken

Fijne lenzen en makkelijk te bestellen ! Heel duidelijk

Snel en makkelijk te bestellen.

Doen wat ze zeggen

Levert op tijd. Prettige website

Totaal overzichtelijk en voordelig

Duidelijk overzicht op wat je wilt hebben, filtering werkt goed, voordelige prijzen en voor ieder wat wils

super snelle service en vlotte bestelling

super snelle service en vlotte bestelling ook voor proeflenzen

Prima klantenservice, goede prijs

Veel keuze en goede prijzen!

Klantvriendelijk en snelle bezorging.

Klantvriendelijk, makkelijk te bestellen en snelle bezorging.

goeie site, je vind direkt van je zoekt!

Ik bestel al jaren bij 123lens en bent helemaal tevreden

Snel en verzorgde levering

De lenzen zitten altijd goed en benber tevreden over de snelle en goede verzorgde leveringen. Website ook fijnnombte bestellen en herbestellen...met nog kortingen ook. Erg blij mee

Goede service snelle levering

Mijn dag lenzen zijn altijd op voetafdruk, goede service bij vragen en snelle levering in een goede verpakking.

Super vriendelijk en zeer klantgericht.

Volgens mij een nieuwe medewerker, die zich naar mijn idee zeer kwetsbaar opstelde, door aan te geven, het na te vragen bij een collega.

Fijne overzichtelijke site.

Ik ben tegenwoordig woonachtig in Spanje en kwam zonder lenzenvloeistof te zitten. Heel internet afgezochg en de enige webshop die mijn lenzenvloeistof verkoopt en verzendt aan Spanje, zijn jullie. Suuuper blij dat ik niet over hoef te stappen van mijn vertrouwde merk. Dank jullie wel!

prima service, goede prijs kwaliteit verhouding

Je krijgt dat wat je verwacht. Goede snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Altijd uitstekend

Snelle levering en scherpe prijzen

goede service waar je op kunt bouwen

altijd snel ontvangen

Bezorging op tijd

Soms zelfs eerder

Ze zijn de goedkoopste en prima service

Helemaal geweldig dat er proefpakketjes zijn! En voor een prima prijs

Een klare kijk

Ik moest overstappen van merk lenzenvloeistof wegens allergie, Cleadew SL is niet zomaar overal te verkrijgen, tot ik op de site van 123lens.nl terecht kwam.

Correcte en zeer snelle bezorging!

Reageert snel. Stuurt mail bij vertraging qua bezorging. Netjes.

Snelle en uitstekende webshop

Mijn ervaring bij 123Lens is al jaren uitstekend. De prijzen liggen een stuk lager dan bij de opticien, er is een groot assortiment en je krijgt regelmatig kortingscodes toegestuurd. De service is ook prima, de verzending verloopt heel vlot, mijn lenzen worden altijd de dag nadat ik besteld heb, door de brievenbus geleverd. Ik raad deze website aan iedereen aan.

service gerichte site!

heldere site, veel goede info over de verschillende (merken) lenzen. Een echte online hulp bij het bestellen van lenzen.

Makkelijk site

Goed en duidelijk en makkelijk met bestellen

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA