Snelle service en aantrekkelijke stapel korting.

Fantastische site en verwerking

Fijne duidelijke site, goedkoper dan elders en zeer goede bezorging

Super lenzen leverancier!!

gebruikersvriendelijke site, herinneringsmail met korting voor herbestellen, snelle levering, altijd keurig verpakt; kortom 1, 2, 3 naar 123lens.nl!!

Excellent Service

Service and prices are best on the market

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van status pakket.

Scherpe prijzen en goed programma

Indien je bijvoorbeeld Ote Safe bestelt, zou een verwijzing naar Ote Perox helpen bij het (snel) bestellen van de combi.

Kan nog niet veel er over zeggen want ik heb net voor de eerste keer besteld

Het bestellen gaat perfect en mijn ervaring is nog niet veel want heb net mijn eerste bestelling gedaan

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen en je wordt op de hoogte gehouden.

Goedkoper dan bij de lensspecialist, meestal volgende dag al geleverd, en dan krijg je alweer korting voor volgende bestelling

Prima site

Snelle levering!

Makkelijk bestelproces

Bestelling plaatsen ging gemakkelijk. Alles was duidelijk aangegeven. Geen problemen.

Hele fijne site.

Een groot aanbod aan verschillende merken en soorten lenzen. Ook fijn dat je je vorige bestellingen kunt bekijken en op "direct herbestellen" kan drukken, dan hoef je dus niet elke keer alles opnieuw in te vullen. Lekker snel!

easy!

VEEL goedkoper dan via de reguliere partijen!

Snelle service en een ruim aanbod!

123lens is mijn go to plek om lenzen te bestellen. De bestelling wordt altijd snel verzonden en het aanbod in lenzen is zeer groot. Zelfs de accessoires. Zeker een aanrader!

perfect

de bestelling online ging vlot en de korting was erg welkom, dus heel blij met de bestelling!

Nooit problemen gehad. Toppie

Ontzettend positief. Ik ben al jaren klant en heb daar nooit een moment spijt van gehad. Jullie doen het echt goed. Chapeau.

Snel en exact de goede lenzen voor de beste prijs!!

Koop al jaren bij 123lens.nl mijn contactlenzen. Voordelig geprijsd en binnen een paar dagen in huis. Betrouwbare webshop, aanrader!

super makkelijk lenzen bestellen

heel gemakkelijke website om veilig lenzen te herbestellen

Top !

Soepele site, snel , duidelijk en klantvriendelijk. En uiteraard ook een goede prijs voor de lenzen.

Eerste bestelling lijkt allemaal perfect

Scheelt de helft waar ik anders mijn lenzen vandaan haal

Snel bestellen

Maaar. Het is heel storend dat er bij het bestellen van lenzen met een + sterkte, steeds een waarschuwing komt, en je in je winkelmandje moet aanvinken dat je echt bewust kiest voor een + sterkte. Alsof dit zo speciaal is, ik voel me hierdoor gediscrimineerd.

Snelle en goede service

Goede service en goede prijzen. Af en toe ook leuke acties!

formidabel

topservice

Super goede levereing

Super goede levering in goede verpakking verstuurd

Goedkoopste prijzen + goede service

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met 123Lens. Als contactlens-gebruiker was ik weer toe aan nieuwe lenzenvloeistof. Na goed vergelijken met andere webshops was 123Lens de goedkoopste. Ook ben ik vooral tevreden over het simpele en overzichtelijke bestelproces van de website.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA