Goede shop

Snel en prima prijs.

Goed, bestelling mooi op tijd, duidelijk bestellen, en mogelijkheid tot proefpakketje

tegenwoordig snelle levering.

Meestal snelle levering.

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Bestellen gaat eenvoudig. Artikelen worden snel geleverd. Werkt prima en makkelijk.

Makkelijk en betrouwbaar

Veel keus en fijn dat je de vorige bestelling altijd kunt herbestellen zonder veel gedoe

Heel snel ontvangen

En ook nog korting

Niks op aan te merken

Precies wat ik verwacht van een lens en de aanschaf ervan

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Even lenzen bestellen

Via internet snel prijsvergelijking maken, prijscontrole met de vorige betaling en bestellen maar.

Goede prijs/ kwaliteit en service

Ik bestel mijn daglenzen met cilinder altijd digitaal via 123lens.nl, dit gaat supersnel, is de scherpste prijs en regelmatig leuke aanbiedingen

Snel ontvangen

Mijn bestelling snel ontvangen

Snelle verzending, schappelijke prijzen

Hele fijne prijzen en altijd een snelle verzendibg. Top!

Goede producten snel verzonden

Ze hebben heel veel producten, en verzenden het erg snel, wat fijn is omdat ik er altijd te laat achter kom dat mn lenzenvloeistof op is.

Positief. Allerhande voorhanden!

Bestelling geplaatst, direct verzonden en nadien ontvangen,

Supersnel

Prima website, goede prijzen en snelle bezorging

Prima service , goed bereikbaar,ook als er een enkele keer iets mis ging

Goede service en leveren inspanning en zijn coulant als er 1 keer en niet door mij gewenst vervangend product wordt geleverd. Mocht retour ookal was het de haast door mij de verpakking geopend, na telefonisch overleg. Goed en snel bereikbaar ! Geen extra kosten hoeven maken en het gewenste product alsnog geleverd gekregen.

Snelle levering en goede prijs

Hele goede service

Ik ben blij met 123Lens. Ik vind het fijn dat je van sommige lenzen een proefpakketje kan bestellen en mijn bestellingen komen heel snel aan.

Goeie lenzen en goeie service

Al jaren mijn adres voor mijn lenzen Vriendelijke mensen met verstand van zaken .en goeie service. Dus mijn favoriete leverancier van lenzen . Mvg Ellen Wietsema

Goede producten, snelle levering

Bestel mijn lensvloeistof al een aantal jaren via 123lens en tot nog toe loopt alles prima en zijn de prijzen naar tevredenheid.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Lenzen online besteld, waren snel binnen. Goede kwaliteit daglenzen.

goede prijs en snelle levering

Bepaalde lenzenvloeistoffen zijn lang niet in alle winkels verkrijgbaar, daarom is het fijn die online te kunnen bestellen voor een redelijke prijs. Ik ben al een aantal jaar klant en de levering is altijd snel. Enige verbeterpunt is dat de verpakking soms wat beschadigd is, dat kan ook aan het transport liggen, en voor de flessen lenzenvloeistof maakt het niet uit.

Fijne website

Fijne website. Je kan alles vinden wat je nodig heb. En een snelle bezorging.

Alles op voorraad en snelle levering.

Prima en snelle service!

Prima en snelle service!