Zeer vriendelijk en snel contact met hulp via e-mail vragen

Helemaal blij mee

Al bijna 20 jaar mijn beste keuze

Als vaste klant bij lens123 bestel ik al sinds dat ik 20 was. De lenzen zijn van top kwaliteit, ze hebben alle producten in huis en de bestellingen zijn super overzichtelijk.

Top lenzen!

De lenzen zitten comfortabel ook na een hele dag!

snelle en goede levering.

een zeer snelle en goede levering van mijn lenzen . en een vriendelijke prijs...

Snel, makkelijk en meest voordelig

Goedkoopste, snelste, makkelijkste aanbieder voor mijn lenzen.

Goede website

Goede ervaring met herhalen en levering

Oogverblinden...... :)

SUPER! Altijd snel en betrouwbaar. Natuurlijk wel met de juiste info in de hand. Duidelijke webshop/site.

Snelle levering, correcte prijs

Efficiënt en snel

Makkelijke site dus bestellen is fluitje van een cent. Leveringen lijken steeds sneller te gaan, dus ben benieuwd wanneer jullie gaan leveren voordat er besteld is. Ga zo door

Snelle en correcte levering

Producten werden snel geleverd en voldeden aan verwachting. Scherp geprijst, dus aanrader.

Snelle en goede service

Snelle service, goede lenzen.

Betrouwbaar

Goede service snelle bezorging Goed verpakt

Snelle levering!

Levering volgens afspraak en goeie communicatie

goeie lenzen

Snelle bezorging

Ik bestel al jaren bij 123lens en ben heel tevreden.

Doet wat het belooft

Duidelijke site, makkelijk in gebruik en goede service. Ook wanneer iets niet op voorraad is, word je goed geholpen!

Voordelig en vlug: mijn positieve ervaring met 123Lens

Ik was verbaasd over de hoge prijzen bij mijn opticien, dus besloot ik terug te keren naar 123Lens. De keuze was snel gemaakt: hun prijzen waren bijna twee keer goedkoper en de levering twee keer sneller dan bij de opticien. Hun website is gebruiksvriendelijk, waardoor het invullen van mijn specifieke gegevens, inclusief cilindersterkte, heel eenvoudig was. De mogelijkheid om bij meerdere merken proefsetjes te bestellen was een groot pluspunt, waardoor ik de lenzen vond die perfect bij mijn gebruik passen. De communicatie over de levering was duidelijk en mijn lenzen waren er veel sneller dan verwacht. Kortom, 123Lens biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding met een snelle service. Een makkelijke keuze voor iedereen die waarde hecht aan zowel kwaliteit als snelheid en prijs.

Snelle levering, goede service.

Ze hebben een ruim assortiment aan lenzen.

Makelijk bestellen, snel geleverd, goeie aanbiedingen

Correcte leveringen

Goede producten

Altijd mijn lenzen op tijd binnen!

123Lens verkoopt als een van de weinige online winkels mijn type en sterkte varifocus lenzen. De prijs is ook nog eens de laagste in vergelijking met anderen. En ik heb ze altijd binnen een paar dagen binnen. Erg fijn!

Een top webshop!

Ik bestel geregeld bij 123 Lens.nl. Zij hebben hún organisatie goed op orde een ruime keuze aan producten Ze zijn bovendien ook telefonisch goed bereikbaar.

Makkelijk, goede kwaliteit en snel

Meerdere keren besteld en heel tevreden over hoe makkelijk en snel het is.

Top levering en snel

Makkelijk bestellen en snel geleverd, top

Snel verzonden en ontvangen, producten altijd zoals verwacht.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA