Zeer snel bezorgd, goede kwaliteit lenzen.

Ik ben heel tevreden: het uitzoeken - inclusief sterkte bepalen - van mijn multifocale maandlenzen was makkelijk, en ik kon ook bij meerdere merken kiezen eerst een proefsetje te kopen. Zo kan ik zelf ervaren of de desbetreffende lenzen goed bij mijn type gebruik passen. Het duurde vervolgens niet lang dat ik een bericht kreeg dat de lenzen waren verstuurd. Ik had ze - anders dan bij sommige lenzen-leveranciers - binnen een week na de bestelling al in huis!

Snelle verzending en nooit problemen

Al jarenlang koop ik mijn lenzen hier

Prima lensen en snelle service

Ik koop al jaren mijn lensen bij 123lensen, en ben zeer tevreden over de kwaliteit en leveringen zijn in de brievenbus. Voor de lensen betaal ik een prima prijs en online bestellen gaat heel makkelijk

Prima webwinke

De webwinkel biedt de producten tegen scherpe prijzen aan en levert snel!

Ik word lastig gevallen via spam

Plotseling ongevraagd mail in mijn box. Geen mogelijkheid om uit te schrijven. Geen zin in deze opdringerige activiteiten.

Snel geleverd en hoge kwaliteit producten

Mijn producten waren snel geleverd en zijn van een goede kwaliteit. Ik bestel al jaren bij 123Lens.

Bestelling is al eens verloren gegaan in de post. 1-2-3 lens maakte daar geen probleem van en verzond de bestelling direct nogmaals gratis.

Helaas erg lang gewacht

Gelukkig had ik mijn lenzen op tijd besteld want de zending was enorm vertraagd. Verder prima lenzen hoor, net als altijd

Geweldig en een uitstekende service

Komen hun afspraken na, zijn efficiënt en zeer kundig in hun vak.

123lens voor kwaliteit en service tegen redelijke prijzen

In 1975 kocht ik mijn eerste zachte lenzen van Hydron. Toplenzen die echter na 2010 alleen nog bij 123 Lens verkrijgbaar waren. De naam van de lens is inmiddels veranderd in Zero 6, maar de kwaliteit is nog altijd uitstekend. Momenteel worden deze lenzen ook elders weer aangeboden, maar ik kies echter voor 123 Lens omdat zij deze kwaliteitslenzen door de jaren heen zijn blijven leveren en service en snelheid bij hen eveneens gegarandeerd zijn.

Uitstekende telefonische klantenservice en super snelle levering!

Ik kreeg via de klantenservice vakkundige informatie en hulp bij het bestellen van de lenzen. De levering per post ging supersnel.

Snel, geen poespas en top lenzen

Voor veraf en dichtbij, een derde bestelling is nabij.

Zeer tevreden, ik had de lenzen heel snel in huis na de geplaatste bestelling.

Goed product en snelle levering

Ben gewoon tevreden over 123lens, goed product En regelmatig acties.

Vloeistof besteld, snel en voordelig geleverd.

Gewoonweg goed en snel

Goede ervaring. Netjes verpakt en snel

Heel tevreden

Snelle levering, goed product, goede prijs.

Doet precies wat ze beloven!

Altijd de juiste lenzen wat je sterkte ook is. Snel en betaalbaar.

De levering en de dienst zijn echt top

Ik bestel altijd via lens 123 Die mensen zijn top Top kwaliteit en heel goeie servies. Met vriendelijke groeten Natascha

Altijd wel de goedkoopste lenzen en goede kwaliteit.. Ook is de snelle levering erg fijn !

Snel geleverd en fijne lenzen!!

Snelle levering en de lenzen zijn van goede kwaliteit.

Vriendelijk en snel. Zelfs wat lenzen die niet meer pasten, kunnen omruilen.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA