Perfect scherp

Prima service en snelle levering, en tot nu toe de beste prijs voor de soort lenzen die ik draag

Ik bestel al een hele tijd mijn multifocale- lenzen bij 1-2-3 lens en het bestellen gaat zo makkelijk en binnen een week heb ik ze dan in huis voor een prima prijs. Ook leuk dat je regelmatig een korting van 10% kan krijgen. Ik blijf hier bestellen.

Goed product en goede communicatie.....

Lenzen besteld....goed verpakt...snelle levering en bij vragen zowel telefonisch als via mail goede tekst en uitleg over gestelde vragen.

Super zo als altijd

Bestel hier al heel lang. Altijd goed

Geweldig product

Ik voel me op mijn gemak na gebruik van dit product

Promote levering

Goeie service!!

Ik had met een zending lenzen problemen. Mocht deze aangebroken retourneren en kreeg een nieuw doosje toegestuurd en kreeg wat advies over het gebruik.

Een echte lifechanger voor mii!

Ik kon nooit lenzen dragen omdat het gewoon te prijzig was voor mij.. sinds ik lens 123 ken kan ik eindelijk na al die jaren niet goed zien, weer goed zien er ging een nieuwe wereld voor me open nu ik alles kan zien❤️

Goedkoop en snelle levering

Goedkoopste op internet en snel geleverd via bol.

Snel en betrouwbaar

Zoals gewend een snelle levering en alles was in orde, bedankt!

Al 40 jaar fijne goede ervaring met Lens.

Zoals bovenstaande . Nog nooit ergens anders geweest. Goede en plezierige service.

Voorals nog in orde, benieuwd naar de bestelling

Het bestelproces ging vlot. Direct gevraagd om de site te beoordelen… best apart aangezien je als klant het product nog niet hebt ontvangen.. Ben dus benieuwd naar het product als ook de bezorging…

Prima product, goede communicatie, heel snel geleverd.

Keurig verpakt, zeer goede communicatie over - gewijzigde- levering. Snel bezorgd

Snelle levering en heel goed verpakt.

Prima webshop!

Goed georganiseerd, vlot en ik ben zeer te spreken over Systane ultra, de hydraterende oogdruppels. ( het groene doosje) Sinds ik deze gebruik dragen mijn lenzen veel beter!

Snel bezorgd!

Verbaasd over de snelle levering!

Snel en correct

Maakt gebruik van beste postbezorging

Handig

Makkelijk te bestellen, snel thuis!

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede prijs. Aanrader.

Kan lenzen bestellen wanneer ik wil, krijg regelmatig aanbiedingen door gemaild en ze zijn betaalbaar.

snelle service

altijd korting

Fantastisch!

Overzichtelijke website, goed service, snel geleverd en betaalbare top lenzen! Echt een aanrader!

Ruim aanbod, scherpe prijzen en snelle levering

123Lens biedt een uitgebreid aanbod, scherpe prijzen met staffelkorting en snelle levering. Toen de levering vertraagd werd door PostNL kreeg ik hier snel en duidelijk bericht over van 123Lens (en niet van PostNL).

Goede prijs, snelle levering !

Goed overzichtelijke site winkel, mooie aanbiedingen, goede prijs deals bij meedere bestelling en een snelle nette levering.

Goede en snelle levering

3 James Wattstraat