Snelle verzending en voldoet volledig aan de verwachting

Kan niet beter, top !

De lenzen die ik besteld heb werden snel geleverd en kwamen ook netjes verpakt aan. Ik kan 123lens dan ook zeker aanbevelen.

Prima, vertrouwd, kan je op rekenen.

Snelle levering en goede kwaliteit lenzen!

Ik bestel al jaren hier mijn lenzen, omdat het qua kosten heel erg scheelt en de kwaliteit van de lenzen is minstens zo goed als bij een opticien.

zeer goede afwikkeling

Correcte levering en item volgens bestelling

Fijn

Altijd een snelle levering

Makkelijk

Makkelijk mijn lenzen online bestellen ! Scherp geprijsd en een duidelijke site. Voor herhaling vatbaar.

Proefverpakking beschikbaar. Handig bestellen.

Het bestelproces van de lens loopt soepel en intuitief. De specificaties van de contactlens zijn allemaal duidelijk genoemd. Ideaal dat er een proefverpakking beschikbaar is .

Supersnel bezorgd

Mijn ervaring met 123lens is dat het altijd snel geleverd wordt. Heel fijn voor een betaalbare prijs.

Goede hulp en service

Zie boven

Lekker goedkoop

Eigenlijk wil ik de locale winkels steunen maar dit scheelt wel heel veel geld. Dief van mijn eigen portemonnee. Maar wat te doen als mijn sterkte niet meer goed is??? Dat is een nadeel.

super

Makkelijk te bestellen, goede assortiment en scherp geprijsd.

Goed verpakt en snel bezorgt

Klantvriendelijke geweldige site om lenzenspullen te kopen!

-Duidelijke uitleg product. -Goeie prijs. -Makkelijk bestellen/betalen. -Snelle levering.

Fast delivery. All what i needed in one go

Snelle levering, goede oplossing

Ik had een doosje van 3 lenzen besteld. Deze was helaas niet op voorraad. Levering zou lang duren dus werd de beslissing genomen om 3 aparte lenzen te versturen (waarschijnlijk uit een doosje van 6). Iedereen tevreden, ik had de benodigde lenzen op tijd en 123lens heeft er een klant bij.

Goede kwalteit/prijs,snel geleverd.

Zie boven, goede website ruime keuze.

Super snelle levering

Super snel en correct geleverd!

Makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Sneller dan de beoogde bezorgdatum geleverd

Mijn levering kwam erg snel. Netjes afgehandeld.

Snelle reactie op vragen, snelle levering

Positief ervaren, al enkele malen mijn onmisbare producten besteld, goeie kwaliteit en eerlijke prijs

Perfecte service

Bestelling, opvolging, aflevering: alles perfect verlopen! Super!

Voor het eerst lensen besteld, kwam er snel achter dat het niet de goede waren. Via WhatsApp service kontakt gemaakt en alles geregeld voor de juist lensen en de betaling. In goede orde met de post ontvangen.

Een zeer goede klanten bediening.

Is de eerste keer dat ik bestel op deze site,vind dat alles heel vlotjes en snel is verlopen, gewoon in 123.

Gemakkelijke site Snelle levering Prima kwaliteit

3 James Wattstraat