Snelle service, fijne lenzen

De website is duidelijk, bestellen gaat makkelijk en de lenzen worden snel geleverd.

Prima, snel geleverd en correct

Helemaal goed. Ook nog een prima prijs en snel

Super ervaring!

Heel fijne en toegankelijke klantenservice, ik had een vraag over de voorraad en het werd direct voor me apart gehouden. Ook erg snel geleverd, ik had het de volgende dag al in huis. De lenzen zijn super en voordeliger dan via de opticien, ik ben er erg tevreden mee en zal de volgende keer weer via 123lens bestellen!

Snelle bezorging, prima prijs, goede werking!

123 lens krijgt van mij 3 ten's!

Snelle levering, fijn in de prijs

Bestellen regelmatig cl.vloeistof oxisept Goedkoopste en snelle levering. Kregen nu zelfs verjaardagskorting. Zo leuk!

Supersnelle afhandeling van goed product

Handige website, herhaalbestelling gaat makkelijk en verwerking gaat zeer snel.

SUPER

Vriendelijkheid, aanbod en dat aan de beste prijzen, en een zeer correcte en snelle levering is van groot belang. In een woord SUPER! Een aanrader.

Altijd goed

Bestellen en altijd snel en goed resultaat :)

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit

Perfect!

Goede service Snelle levering

It works!

The delivery is fast and the service is professional. Have ordered several times, and never had an issue. Recommended.

Veel keus en betaalbaar

Veel keus en betaalbaar, snel geleverd zoals beloofd.

Prima verzorgd.

Accurate levering.

Betrouwbaar en betaalbaar

Sinds twee jaar bestel ik mijn lenzen bij 123lens. Aangezien ik mijn sterkte ken, bestel ik mijn lenzen minder vaak bij een opticien. Dit scheelt de helft qua kosten! Voor een oogmeting ga ik wel naar een opticien en bestel die keer dan ook lenzen.

Duidelijke communicatie Prima afhandeling

Snelle levering, product wordt goedkoop aangeboden.

Supersnelle levering en goed product

Erg tevreden met mijn aankoop. Veel makkelijker om mijn lenzen in te zetten

Great prices and service

Definitely recommend this website. Everything you need, quick delivery. Great prices and customer support.

Snelle levering en kwaliteitsvolle producten

Altijd snelle levering en kwaliteitsvolle producten.

Eerste keer besteld zeer tevreden

Helemaal top

Snelle levering meestal veel eerder dan aangegeven op de site

123lens is perfect

Goede website, gemakkelijk te bestellen, exact dezelfde lenzen dan ik via op oticiën had masr wel een dtuk goedkoper. Levering ook dik op orde, via track en trace goed op de hoogte gehouden.

Al jaren prima ervaring

Ik bestel al jaren bij 123lens. Altijd snel geleverd tegen een goede prijs. Vaak ook kortingen wat het extra interessant maakt om te bestellen.

Super snel

Ik woon in Griekenland en heb via de contactknop gevraagd of daar ook bezorgd werd. De volgende dag - maandagochtend - meteen al antwoord dat dat kon en wat de verzendkosten zijn. Toch besloten om de bestelling naar familiediner Nederland te versturen en daar was het de volgende dag al Super snel en hecwordt van elke stap op de hoogte gehouden.

Snel en betaalbaar

Goede communicatie en alles voorradig.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA