Uitstekende service, altijd tiki voordelig

Uitstekende service, altijd goede voordelige prijzen.

Goed service snelle levering

Snelle levering, Goede service en prijs. Fijne Lenzen heb ze al jaren, eerst via opticien maar dit is vele malen goedkoper.

Bestelling klopt altijd, pakketje komt altijd aan, regelmatig korting, ik ben zeer tevreden.

Bestelling klopt altijd, komt goed aan, regelmatig korting, ik ben zeer tevreden.

Betrouwbaar en snel

Goed aanbod van kwalitatief goede lenzen, geleverd aangegeven dag. Regelmatig kortingacties.

Ik vind het een hele fijne site!

Zeker nu ik m'n lenzen regelmatiger nodig heb, vind ik het heel fijn dat jullie met reminders komen dat er eventueel een nieuwe bestelling nodig is binnenkort. Dat daar dan ook nog eens 5% extra herbestel korting bijzit, vind ik als student dubbel zo fijn!

Helemaal geweldig

Wat ik nergens meer kon vinden hebben ze bij 123lens wel. Nu weet ik wel dat de PureVision2 vervangen wordt door de Ultra. Maar die zit bij mij niet zo comfortabel als de pv2. Ook de informatie voorziening is bij 124lens prima. Ik kreeg tenminste te zien welke asstanden er niet meer verkrijgbaar waren. Dus kon meteen zien of die van mij nog wel te krijgen waren. Helemaal top.

Duidelijke webshop, snelle service

Fijn dat ik zo makkelijk goede merklenzen kan bestellen.

Hoe fijn is dit. Snel en gemakkelijk mijn lenzen via de site opgezocht, gelijk de goede vloeistof erbij en bestellen. Een fijne korte bondige duidelijke mail met faktuur. Gevolgd door mail wanneer ik mijn lenzen kon verwachten. Nog een verrassing, ze waren er 2 dagen eerder. Ik weet waar ik mijn volgende lenzen bestel. Echt een aanrader.

super snel

zaterdagavond besteld, ondanks maandag feestdag, dinsdag middag al in huis, een dag vroeger dan aanvankelijk geschat

Goed!

Overzichtelijk en snel

Prima, snelle service.

Snelle service!!!

Goede service en razend snelle levering

Altijd goede kwaliteit lenzen voor een lage prijs. Wordt daarnaast super snel grleverc

Super duidelijk allemaal

Geleverd precies volgens afspraak

Duidelijke omschrijving op de site. Eenvoudig besteld en geleverd volgens afspraak. Top!

Mijn ogen voelen met hylo night de volgende ochtend als fluweel

Trekkerige en vermoeide ogen zijn passé!! Ik ben lens drager, heb blauwe, gevoelige ogen en zonlicht is me al snel te veel! Naarmate ik ouder word wissel ik lenzen telkens meer af met het dragen van een bril. Dat geeft me al meer comfort! Maar in combinatie met hylo night ben ik zo happy!

Super goed geregeld

Goed en snel geregeld ben er blij mee

Goedemorgen service

Goede site

Gebruiksvriendelijk en heldere website

Eenvoudig. Leuk en betrouwbaar

Snelle vinden. En snel levering

Topservice

Goede service en snelle levering. Van evt. vertragingen wordt je goed op de hoogte gehouden.

Nog niet alles kunnen ervaren.

Website eerste x gaf wat problemen met laden gegevens. Uiteindelijk werkte het prima!

Fijne website en een zeer deskundige klantenservice als back-up!

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling. Hierop belde ik met de klantenservice. Binnen 1 minuut werd ik geholpen en binnen 2 minuten was mijn eigen fout door de klantenservice hersteld. Wat mij betreft uniek om zo snel geholpen te zijn in de huidige tijd.

Stipte en correcte levering, zoals altijd!

Lenzendrager in nood mist met 123Lens nooit de boot

Lensplaza is voor mij altijd de voordeligste keus en geeft goede service

Ik bestel al vele jaren Acuvue Moist daglenzen (binnenkort stap ik over op Acuvue Moist Multifocal). Een keer belde ik omdat een aantal lenzen van Acuvue niet helemaal goed zaten. Bij de volgende bestelling kreeg ik gelijk een aantal lenzen extra, misschien ook omdat ik al vele jaren een tevreden klant was. Dus behalve een altijd scherpe prijs ook een goede service.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA