Helemaa top

Geen drige ogen meer en erg comfortabel

Helemaal prima!

Ik bestel mijn vloeistof vaak bij 123lens. Het is voordelig en ik heb t snel in huis. Echt super.

Altijd snel met levering en zeer goed

NVT

Snel gevonden

Heldere website gunstige betalingsvoorwaarden met iDeal betaling

Prijs kwaliteit goed

Makkelijke site om te bestellen En de extra korting mooi mee genomen

Altijd netjes verpakt.en mooi op tijd! Ven de juiste lenzen .ik blijf zeker klant bij 123 Lens!!!

Gewoon toppie

Bestelling snel verzonden en alles wat ik besteld had zat er gewoon in. Was blij dat ze hier de goeie zuignapjes voor harde lenzen verkopen want was er al lang naar op zoek.

Zeer snelle service

Snel en duidelijk bestellen en goed overzichtelijk en genoeg keuze kwa betaling

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ruim assortiment Mijn lenzenvloeistof is hier het voordeligst!

Goede prijs levering kan sneller

De prijs van de lenzen is top alleen is er vaak een week vertraging op de levering

Snelle levering, goede lenzen

Tevreden over de levering en de kwaliteit van de daglenzen.

Snelle en goede levering!

Lenzen eerder geleverd dan gepland.

Snel

Snelle levering.

Gewoon goed geleverd

Bestelling gaat makelijk en je krijgt duidelijke informatie over status van de order.

Fantastische snelle levering!

Fantastische snelle levering, goede prijzen, duidelijke site, correcte mails, komen afspraken na, kortom in 1 woord perfect! Geweldig dat je bij deze site proeflenzen kunt bestellen, zo ben ik nu aan de juiste lenzen voor mij gekomen, ik ben ze zeer dankbaar!

Eindelijk weer lenzen die goed zitten

Ik heb na laseren van mijn ogen steeds gedoe gehad met lenzen, heb gecht veel merken geprobeerd en deze gelijk vanaf inbreng en geen last!!! Je voelt ze niet zitten en geen irritatie. Ik had proefverpakking besteld, maar nu gelijk een set voor 30 dagen. Ik ben echt heel tevreden.

Sinds ik de weliswaar dure lenzenvloeistof gebruik, geen last meer van mijn lenzen. Ook niet in het vliegtuig! Ik ben zo blij - dat is het geld waard!

Goede kwaliteit en op tijd

Duurt ruim een week voordat de vloeistof geleverd wordt

Nog niet ontvangen, maar de levering duurt erg lang, waar je rekening mee moet houden.

Goede service, prijs en kwaliteit

Goede overzichtelijke site, order plaatsen gaat vrij simpel. Goede prijs/kwaliteit. 123 Lens zou ik zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke website met goede prijzen en snelle levering

Altijd goed 123Lens

Overzichtelijke Website met diverse merken en soorten lenzen en daarbij nog oogdruppels. Snelle levering gegarandeerd zodat je niet zonder lenzen komt te zitten.

Snelle levering prima lensen

Daglenzen met UV filter voor een prima prijs en door de brievenbus.

Snelle en correcte service

Bestelling wordt snel en correct geleverd. Hoge en zorgvuldige kwaliteit van bestelde goederen (variocontactlenzen)

Gefrustreerd maar gerustgesteld

123Lens heeft mij altijd een goede service geleverd! Echter door PostNL ging de levering niet goed en moest ik een week langer wachten. Brievenbus pakketje nooit aangekomen erna hebben 123lens er een pakket van gemaakt kon ik die ophalen. Tevreden ! :) -Levi.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA