Zeer betrouwbare webwinkel

Ben al jarenlang klant van 123lens en altijd tevreden; levertijd, producten en service maken dat ik ook in de toekomst hier blijf bestellen, de fijne kortingen voor grotere bestellingen zijn ook mooi meegenomen.

Snel geleverd en erg fijn dat je ook proeflenzen kan bestellen.

Erg tevreden

Ik was erg voorzichtig met mijn verwachtingen omdat ik voor in de verte kijken geen - maar een + waarde heb. Hierdoor moesten mijn varifocale lenzen twee verschillende + waardes hebben. Toen ik dit voor het eerst probeerde was ik teleur gesteld omdat ik alleen dichtbij scherp zag, maar na een paar uur pasten mijn ogen zich aan een kon ik steeds beter in de verte kijken. Echt een bizarre ervaring, niet normaal maar ik werd er heel blij van want dit was de eerste stap naar een leven zonder mijn honderd brillen hahaha

Great service

Fast delivery, well packed, everything as expected

makkelijk

om lezen te bestellen loop je heel makkelijk door het bestel programma dit is een goed voorbeeld voor de rest

Gewoon goed

Snelle levering. Goede oplossing bij problemen,

In 1, 2 of 3 dagen besteling van de lenzen binnen, daar kijk je vanop

Plezierige , makkelijke site om te bestellen! Met acccount helemaal handig kan je de vorige bestelling her bestellen! Korting op de daglenzen vanuit de fabrikant en als je per ideal betaald nog eems een euro korting, altijd lekker meegenomen! Snelle verzending en ontvangst! Prima!!!

Toppers.

Goede bereikbaarheid klantenservice. Vriendelijke klantenservice en goede voorlichting op de site, die tevens er tevens overzichtelijk uitziet.

Makkelijk goedkoop snel

Makkelijke site, goede prijzen, snel in huis

Prima prijs, snelle en nette verzending

De prijs van het product is prima en beter dan elders. Daarnaast is de verzending snel en netjes verzorgd.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Ik ben al jarenlang een tevreden klant

De bestelling wordt altijd vlug afgeleverd en op het tijdstip dat wordt vooropgesteld. Nooit klachten gehad en al tientallen jaren klant.

Het ging erg soepel en voor een goede prijs

Prettige website en lenzen waren eenvoudig te vinden. En ook jullie statement dat ik 50% kwijt ben ten opzichte van de opticien, is ook juist. Super !!!

Alles perfect en volgens afspraak

Mijn bestelling is zoals afgesproken geleverd. Netjes verpakt en alles in orde

Easy website en altijd snelle leveringen.

Bestelling is snel te plaatsen. Ook makkelijk om gebruik te maken van de mogelijkheid om zelfde bestelling als vorige keer te bestellen.

Super snelle levering super prijzen

Duidelijke site waarop voldoende info te vinden is. Zeer snelle levering en aantrekkelijke prijzen!

Groot aanbod en dat in een goede verhouding met een lage prijs.

Zeer tevreden qua aanbod en afhandeling

Mindere ervaring tov voorgaande jaren!

Mijn ervaringen waren tot aan 2022 altijd goed, echter dit jaar zijn de leveringen langer geworden en tot mijn verbazing krijg ik nu eind december reinangingvloeistof met precies dezelfde tht datum als afgelopen juni, namelijk oktober 2013.

Fijne gemakkelijke site met leuke kortingen!

Goeie service, snelle bezorging

Altijd als ik bestel is alles op voorraad en is snel in huis. Goed verpakt, nooit een klacht

Super makkelijk en snel!

Levering ging geweldig. Binnen een paar dagen was mijn bestelling er al en ben erg blij met mijn aankopen. Ga hier zeker vaker gebruik van maken!

Goede service, lenzen moeten nog binnen komen en dan kan ik die beoordelen

Lenzen

De lenzen die ik bestel zijn super goed, super snelle levering! Complimenten.

Opti-free zorgt ervoor dat ik mn lenzen met veel plezier draag

Opti-free zorgt ervoor dat ik mn lenzen heel prettig draag.

Goedkoop en meer opties

Ik kan meer producten kiezen met cylinder, goedkoper dan de winkels.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA