Makkelijk en snel bezorgd

Fijne daglenzen, snel bezorgd en past door de brievenbus.

goede, snelle service

Mijn dochter bestelt al jaren via 123lens.

Heel blij met 123lens.

Prima lenzen, goede kwaliteit.

Goedkoper dan elders

Makkelijk en snel bestellen, ik kon mijn bestelling nergens goedkoper vinden. Soms moet je wat ingewikkeld zoeken, maar uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Qua kortingen doen ze ook niet moeilijk, in tegendeel :-) een aanrader!

Uitstekende prijs

Zojuist eerste bestelling gedaan. Fijn dat ze ook een proefpakket hebben. Op die manier kun je uitproberen of de lenzen wat voor je zijn.

123 glashelder met de vloeistof voor m'n lenzen

Geen gedoe, mooi korting, vertrouwen in deze webshop!

Een geweldig klantvriendelijk telefonisch gesprek gehad

De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht. Dacht mee en dat heeft resultaat gehad. TOP

Bestellen in nog geen 5 minuten!!

De lenzen bij 123Lens is zo gepiept! Kind kan de was doen. Daarnaast wordt het super goed verpakt en geleverd en je krijgt er netjes een factuur bij. De klantenservice is goed bereikbaar, ook via de mail! Mijn lenzen kwamen binnen een redelijke tijd binnen en alles was goed. De lenzen die ik nodig heb ( Ultra for Astigmatism [6-pack]) zijn normaal best prijzig, maar bij 123Lens zijn ze toch iets goedkoper. Scheelt toch weer.

Binnen twee dagen geleverd altijd met iets extra’s zoals een pen nu ook een marker. Doosje is heel

Makkelijk en snel in huis

Gewoon super makkelijk!

Fijne website, korting gelijk verrekend

Prima website! (Klein foutje bij het invullen van je geboortedatum..december staat niet goed gespeld ;-) Leuk dat de korting ook direct verrekend wordt als je de nieuwsbrief neemt. Ik ben tevreden!

Snelle afhandeling, veel keus

Met regelmaat bestel ik lenzen online. Veel keus, gaat altijd vlot en erg servicegericht. Toen m'n bestelde lenzen tijdelijk niet leverbaar zijn, stuurden ze uit zichzelf vervanging en met regelmaat ontvang ik leuke kortingsacties.

Voordelige prijs en vlotte levering

Voordelige prijs en een vlotte levering !

Eerste keer bekeken en snel en makkelijk besteld wat ik wilde hebben

Ik zocht lenzenvloeistof voor mijn nieuwe lenzen. Kon deze heel snel en makkelijk vinden. Was ook nog eens een mooie prijs t.o.v. de anderen. Snel een account aangemaakt en direct gekocht. Prima website met alle gemakken en mooie prijzen.

super, alles éénvoudig en in orde.

bestelling en levering verloopt altijd super.

Probleem opgelost.

Bedankt voor de toelichting.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA