Beter dan de opticien

Alle producten die je nodig hebt op lensgebied overzichtelijk en makkelijk te bestellen via de site. Ik kom alleen nog bij de opticien om de sterkte van mijn lenzen te bepalen. Maar mijn lenzen koop ik daar niet meer.. veel te duur! Bij 123Lens hanteren ze nog normale prijzen gelukkig!

Dé site voor je lenzen!

Ik draag al 30 jaar lenzen. Voorheen kocht ik altijd mijn lenzen bij de opticien. Door een kennis werd ik op 123lens geattendeerd en kreeg zo inzage dat ik bij de opticien het dubbele betaalde. Ik ging overstag en bestelde 5 jaar geleden voor het eerst mijn lenzen hier. Het zelfde merk, alleen de helft van de prijs. Het voordeel vind ik bij 123lens.nl dat in je account je gegevens staan. Dat maakt het nog gemakkelijker dat je met 1 druk op de knop weer kan bestellen na een half jaar zonder een fout te maken met je type lens en/of sterkte. De controle voor mijn ogen doe ik gewoon 1x per jaar bij de opticien. Met de aankoop van mijn lenzen via 123lens.nl heb ik al zeker een paar honderd euro uitgespaard in de afgelopen 5 jaar. Ik ben fan!

Breed assortiment en voordelig

Ruime keuze en lage(re) prijzen. Verwachte leverdatum wordt duidelijk aangegeven en ook behaald. De hele bestelling wordt wel in 1x verzonden. Groot pluspunt, is de ruime keuze en mogelijk om proeflenzen (1 st.) te bestellen (al denken de fabrikanten daar anders over...)

Snel, eenvoudig bestellen via prima website en zeer aantrekkelijke prijzen.

Snel, eenvoudig bestellen via prima website en zeer aantrekkelijke prijzen.

Slechte communicatie, misleidende informatie op site

Ondanks dat op de site staat "leverbaar in 2 - 4 werkdagen", heb ik na 2 weken zelf moeten opvolgen waar mijn levering blijft. Dan krijg ik na 3 dagen wachten te horen dat er geen voorraad is en ze hopen in de komende weken weer voorraad te krijgen. Spijtig dat ze niet gewoon eerlijk communiceren over voorraad beschikbaarheid op hun website, ... zit zogoed als zonder lens vloeistof, dus had de voorbije 2 weken kunnen gebruiken om opzoek te gaan naar alternatief, indien men mij dit eerlijk megedeeld had...

Geweldige snelle service.

Snel besteld op de overzichtelijke website, snel geleverd. Daar hou ik van! Scheelt echt enorm met de opticien uit de stad. Daar kan ik weer andere leuke dingen mee doen.

prima service.

Bestellen bij 123Lens is erg fijn. De levering is snel en de service is prima. Ik bestel sinds Covid19 alleen nog maar via 123Lens.nl

werd gebeld dat lenzen niet te bestellen waren en kreeg goed advies over vervanging. De meneer gaf aan dat de lens waarschijnlijk veel beter zou bevallen en dat is ook zo, nu weer Acuvue Oasys 1 day besteld

123lens, mooie en duidelijke website!

Reeds eerder bestellingen bij 123lens gedaan. Snelle levering, alles netjes, goed verpakt en op tijd bezorgd. Volgende keer weer!!!!

Super snelle reacties

Bestellen......betalen....verzending...top

Snelle, directe, probleem oplossers, heel fijn!

Ik woon in het buitenland en was voor mijn verblijf in Nederland mijn maandlens vervanging vergeten in te pakken. Éen emailtje en een enkel setje maatlenzen zijn onderweg! Zeer bedankt! Marieke van Donkersgoed

Makkelijk bestellen en alles nog op voorraad.

Makkelijk lenzen bestellen en niet duur

Op een makkelijke en goedkope manier heb ik mijn lenzen besteld. Veel goedkoper dan bij de opticien zelfs als je de lenscontrole moet betalen.

Super tevreden

Sinds lange tijd bestel ik al mijn lenzen via 123 lens. Altijd goede service en snelle levering. Aantal maal gebeld met een vraag naar de klantenservice en zeer positief hierover. Verder heeft 123 lens meer dan alleen lenzen, wat heel fijn is. Vooral de steriele oog make-up doekjes zijn top voor lensgebruikers, sinds ik deze gebruik: nooit meer last van mijn ogen, ik kan ze zelfs gebruiken met mijn lenzen in, wanneer ik mijn ogen make up vrij maakt. Systane / Systane Lid wipes ❤️

Mooi adaptief en snelle service en reactie op vraag!

Vandaag weer een bestelling geplaatst. Wordt een mooi alternatief aangeboden voor niet meer beschikbare lenzen. Bij foutieve bestelling in sterkte snel aangepast. Goede Service ! Prijs is trouwens ook altijd in orde! Goedkoper dan de meeste grote ketens.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel bezorgd

Ik bestel al een tijdje bij deze webwinkel. Gezien ze goedkoper zijn dan bij de opticien en dat ze razendsnel zijn met leveren. De website is ook gebruiksvriendelijk waardoor je vorige bestelling met een druk op de knop weer herbesteld kan worden.

Snelle reactie op mijn bestelling

Een goede service,vandaag bestelt morgen in huis is nog even afwachten

Makkelijk en betaalbaar

Makkelijke website en betaalbaar!!

Goede service voor een heerlijke prijs

Service is goed en prijs is super scherp vergeleken met andere aanbieders.

Correct, efficiënt, zoals het hoort

Altijd snelle efficiënte afhandeling. Ze doen dat wat men vraagt. Een dikke pluim voor hun, nooit geen gezeik. Prima!!

geweldig en zo snel

Ik heb voor de eerste keer 123Lens als leverancier van mijn lenzenvloeistof gekozen en ik blijf!!!

Duidelijke website en snelle service

Je vindt heel snel wat je zoekt, scherpe prijzen en snel in huis

Goede ervaring

Super snelle levering, zelfs in het weekend. Zeker een aanrader om hier te bestellen

Geen contact mogelijk

Ik probeer mijn bestelling te annuleren maar er is geen mogelijkheid om direct een medewerker te spreken of online dit te regelen. Je kan alleen bellen naar een nummer waar niemand opneemt. Of whatsappen waar je geen antwoord krijgt. Voor zo een groot bedrijf vond ik de klantenservice belabberd. Nu is mijn enige mogelijkheid om de artikelen te retourneren na ontvangst wat weer allemaal geld kost. Pffffffffff…….

Snelle levering, duidelijke site

3 James Wattstraat