123lens biedt ultieme ontzorging bij oogzorg!

Het is zo makkelijk om een herbestelling te plaatsen! Daar ook nog een fijne korting bij maakt het helemaal af. De kwaliteit van lenzen is perfect en de snelheid en service is ook echt niets op aan te merken. Dit is ontzorgen bij oogzorg!

Prijskorting

Ik vind de prijs ten opzichte van andere aanbieders prima. Met de betaling via ideaal leverde me nog eens € 1 korting op

Goede en duidelijke website

Vond de site en service goed en duidelijk Zal deze site aanbevelen aan andere.

Veel comfort

Geweldig een mail met herinnering en met 1 klik dezelfde bestelling herhalen aansluitend op de leegrakende voorraad thuis....

Duidelijke site met goede informatie. Plaatsen nieuwe order is bijzonder eenvoudig.

De lenzen die ik al een aantal jaren bestel zijn niet meer leverbaar. 123 lens geeft duidelijk aan wat de opvolger is bij de nieuwe bestelling. Voor verduidelijking hoef je niet door de gehele website te gaan. Bij een vorige bestelling is er zeer snel per e-mail gereageerd en naar oplossingen gezocht, toen ik de bestelling te laat had geplaatst. Veel dank daarvoor nog!

Beste Prijs!

Beste Prijs en ook nog stapelkorting! Na uitgebreide zoektocht op google naar de beste prijs voor Oté Saline is er een duidelijke Winnaar! Het is De Beste Prijs- en Stapelkorting- en nog een Zomerkortingscode!

Makkelijke site en goede prijzen

Ging heel vlot door het bestel proces heen. Niks op aan te merken verder

Vrij soepel en duidelijk!

Ging vlotjes, geen probleem, wel wat late levering!!!!

Top service!

Bestelde merk lenzen heeft leveringsproblemen. Onze zoon heeft meerdere soorten lenzen geprobeerd, maar deze vind hij het fijnst. Ter overbrugging gratis 1 set lenzen ontvangen. Heel blij mee, top service. Hopelijk volgt onze levering ook snel.

Heel duidelijke site! Geen verzendkosten.

Snellen en altijd correcte levering. En een lage prijs, bestel al jaren bij jullie.

Goeie communicatie via mail en keurige bezorging

formidabel

bestellen ging van een leie dakje.

Altijd goed geregeld

Alles loopt altijd zoals beloofd, heb er goed plezier mee.

Goede en snelle service

123Lens bied top kwaliteit producten aan van de bekende merken tegen een zeer scherpe prijs met een snelle levering tot aan huis.

Snelle levering; leuke aanbiedingen.

Prima webwinkel, duidelijke informatie en snelle levering

Ik ben al vele jaren klant. Snelle levering, duidelijke informatie en met regelmaat kortingacties.

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Mijn vrouw draagt altijd dezelfde lenzen, maar in de winkel zijn ze bijna het dubbele in prijs, daarom bestellen we hier graag. En controles rekenen we apart af in de winkel....

Prettig en snel

Fijn bedrijf, goede service

Zeer snelle levering

Snelle levering en gaat door de brievenbus in dun postdoosje, dus in mijn geval hoefde ik er niet voor thuis te blijven. Heb de 123 daglens PRO besteld. Na vele merken te hebben geprobeerd zitten deze mij toch echt het allerbest. Verder; complimenten voor de goede telefonische service waarvan ik eerder gebruik gemaakt heb.

Duidelijk

Eenvoudige en duidelijke website!

Makkelijk te bestellen.

Lever tijd langer dan verwacht.

Vlotte service en prima lenzen

Bestellingen bij 123 gaan altijd lekker vlot. Op de website kan ik alles makkelijk vinden. Meestal krijg ik de lenzen eerder bezorgd dan ik had verwacht. Oja: en ik zie alles prima ;-)

Super fijn dat je lenzen met en zonder cylinder apart kunt bestellen. Ook als proef pakket.

Goede uitleg bij keuze lenzen en top levering

Fijn om zelf meerdere opties te kunnen uitproberen met de info van jullie site over de pasvorm basis curve en doorsnede lens. Voor moeilijke ogen met stijl hoornvlies, vroeger gelaserd, zeer droog (dagelijks druppelen zonder lenzen) en afstand en leesbril is het mogelijk op passend paar te vinden. I.p.v. elke week naar de opticien, passen, teleurstelling enz. Te strakke lenzen ga zo maar door. Ik ben zelf verder gekomen met de juiste pasvorm en draag comfort door het testen van verschillende proef lenzen. Dank jullie wel!

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA