Fijne webshop

Altijd tevreden over snelle levering en producten.

Uitstekende goede en snelle service.

Uitstekende goede en snelle service.

Snel

Besteld via Bol. Heel snel geleverd! Prima product voor prima prijs

Beste keus!!

Snel, netjes, voordelig! Niet twijfelen maar bestellen!

TOP!!

Top service. Besteld en 2 dagen later in huis. Netjes verpakt en afgeleverd. In 1 woord: GEWELDIG!!

Goed en snel

Handig voor als je weet welke lenzen je moet hebben. Snel opnieuw besteld en binnen enkele dagen alweer in de brievenbus.

Gemakkelijk te bestellen, kwaliteit goed, Alleen staat er brievenbuspakje maar was te groot verpakt voor in de brievenbus

Al jaren lang goede service

Heel blij mee

Heel goed!

Perfect, quick delivery. The only issue is that the delivery is with signature

Al jaren de beste!

Deze keer ook maandlenzen besteld. Bestelproces is duidelijk en keurig snel geleverd! Blij mee ☀️

Goede prijs en snelle levering

Niets aan toe te voegen

Makkelijk en veilig betalen en zorgvuldig verpakte leveringen!

Mijn ervaringen zijn uitstekend! Veilig betalen, goed en zorgvuldig verpakt en duidelijke informatie over de levering en geen absurde verzendkosten!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Bestellen op de website is gemakkelijk en de kwaliteit is goed! Erg tevreden!

Prijstechnisch veel interessanter

Het scheelt enorm in prijs en in deze tijden is dat mooi meegenomen

Goede prijzen en ze hebben mijn merk toxische lenzen

Altijd hartstikke snel bezorgd ondanks afwijkende sterkte!

Bestellen is super handig & waar ik bij andere shops ooit weken moet wachten, zijn ze hier altijd op voorraad

Had graag ergens gelezen dat er geen lenzenbakje bijgeleverd werd. Het werd ook niet aangeboden om deze erbij te bestellen.

Snel, goede prijs en goed

Prima en snelle levering. Prijstechnisch zeer aantrekkelijk.

Vlotte levering

Voldoende keus aan lensvloeistof producten en vlotte levering.

Concurrerende prijzen en snelle levering

Ik had mijn bestelling bij 123lens in het winkelmandje geplaats en kreeg al snel een melding, dat als ik de nieuwsbrief wilde ontvangen ik ook nog eens 10 % extra korting kreeg . Daarbij de snelle levering , maakt het een prettig bedrijf;

Goede en betaalbare lenzen.

Goede lenzen betaalbare lenzen. En betrouwbaar dat je de lenzen na m'n bestelling snel in huis hebt!!!

Oke

Goede en snelle levering

Eenvoud van bestelartikelen - goede prijs - leveringssnelheid - kwaliteit.

Eenvoud van het bestellen van goederen - gemakkelijk te vinden goederen. Goede prijs - mooi prijsbeleid voor mij. Leveringssnelheid - snel en nauwkeurig op tijd ontving de bestelling. De goederen zijn zonder schade geleverd. Kwaliteit - de bestelde goederen kwamen overeen met de aangegeven kwaliteit.

Prima, toch?

Geen rompslomp, gewoon goed en op tijd.

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA