Goede prijzen

Fijne ervaring met deze winkel. Snelle verzending en goede prijzen!

Overweldigend

123Lens is goed, goedkoop en snel. Producten zijn zeer goed en goedkoop. Ook word de bestelling snel verwerkt en verstuurd

Voordeel

Dit is mijn eerste ervaring. Met deze site overzichtelijk en fijn .

Supersnelle levering

Altijd netjes verpakt en supersnel geleverd!

Prima lensen.

Snelle en betrouwbare levering.

zeer goed service

snel antwoord oop vragen en correcte verzending

Alles is ok

Alles is perfect!

Goede prijs, snelle site en snelle levering

Goeie deal kunnen maken

Jaren lang lensdrager. Maar hier krijg naast het lage prijs ook nog extra kortingen. TOP.

Professioneel en soepel...

Met wat meer jaartjes op de teller, wou ik de nieuwe bifocale lenzen eens uitproberen. Het had 3 pogingen nodig eer ik er ééntje gevonden had met een zeer goed draagcomfort. Geen probleem om vaker te proberen! Jan.

Wij hebben echt uitstekende ervaringen met deze online service Vriendelijk,efficiënt,goede kwaliteit en redelijke prijsstellingen Wij gebruiken deze Service al jarenlang met grote tevredenheid

Snelle levering, prima prijs.

Snel en correct geleverd, tegen een prima prijs.

Goed. Maar bezorging mag wat mij betreft sneller. Deze opmerking zal de winkans vast niet verhogen LOL. Maar winnen doe ik sowieso toch nooit.

Snel geleverd en goede prijs

Zoals altijd snel geleverd en concurrerende prijs, belangrijk bij dit soort producten. Tevens laatste nwe versie geleverd, dus goede omloopsnelheid.

Top product

Heb bij meerdere opticiens geprobeerd lukte niet en mijn zoon zei mama probeer 123lens en het was zonder controle bij jullie perfect Kijk goed de wereld in met jullie lenzen

Top spullen

Snelle levering altijd goed

Snelle geleverd

Super snel geleverd, netjes verpakt.

Snel en goede prijs

Snel binnen Goede prijs voor de producten

Altijd goed verzorgd

Netjes bezorgd, op tijd, kwaliteit, goeie informatie

Duidelijke site en een snelle levering.

Indien een product niet snel te leveren is krijg je hier keurig een melding van en de knop direct herbestellen werkt super. Snel weer klaar!

Vlotte site en bestelling

Handige site en bestelling kwam vlot toe.

super

Super snelle en vlotte levering

goede lenzen en een snelle levering

de soft lenzen van Bausch en lomb zijn de enige contactlenzen die ik verdraag. Ik heb al meerdere uitgeprobeerd, maar van andere merken krijg ik hoofdpijn. Bedankt voor jullie snelle levering en voordelige prijzen!

Elke maand is de bestelling op tijd, word ik goed geïnformeerd en ben ik een heel tevreden klant :)

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA