Elke maand is de bestelling op tijd, word ik goed geïnformeerd en ben ik een heel tevreden klant :)

Heel goede klantenservice

Ik had wat problemen met de lenzen (snel stuk) en wist niet goed wat de oorzaak was. De klantenservice deed een paar suggesties. Men stuurde als service tot tweemaal toe gratis lenzen en de laatste keer ook een flesje oogdruppels. Uiteindelijk is het probleem dankzij de adviezen opgelost. Grote klasse..! Ik blijf klant bij 123Lens.

Snelle levering en fijne klantenservice

Contact met klantenservice was erg prettig. Goed persoonlijk advies gekregen. En heel handig dat je ook 1 lens kan bestellen om sterkte en merk uit te proberen.

Snelle en persoonlijke service

Levering was snel, medewerkers goed bereikbaar en vriendelijk

De goedkoopste voor lenzen

Heel goede service, veel merken lenzen. Vaak mogelijk om een proefset te proberen

Goede service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Goede service en snelle levering !

Betrouwbaar.

Als vaste klant koop ik altijd bij 123 lens. Betrouwbaar en de lenzen zijn van goede kwaliteit

Telefonisch contact is snel en heel behulpzaam. Prijzen zijn goed

Snelle levering, goede prijs

Bestellen gaat makkelijk, bezorgen gaat snel en producten zijn goed!

Correcte behandeling

Correct b snelle behandeling en verzending. Alleen post nl is een probleem. Die leveren niets af op het thuis adres mar naar een ver weg afhaalpunt. Helaas

Prima organisatie

Komt de afspraak na

Prima site, snelle levering, veels te veel emails

Prima site, snelle levering, veels te veel emails

Goede kwaliteit en een goede service!

Ik heb sinds lang terug goede lensproducten gevonden aan een degelijke prijs en met een goede service

Goede uitleg

Goede vlotte toezending

Vlot besteld Vlot verzonden Vlot ontvangen

Snelle overzichtelijke site

Productkeuze is logisch opgebouwd waardoor snel het juiste product gevonden wordt.

Prima lenzen, prima service, prima prijs

Altijd een snelle levering en fijne lenzen

Prima service.

Helpen me erg vriendelijk en snel alles in huis.

Al meer dan 15 jaar de beste keuze

Als sinds mijn studententijd kom ik bij Lens. Eerst bij de winkel in het centrum, nu bij ons in de wijk bij Winkelcentrum de Gaard. Inmiddels zijn mijn kinderen ook al fan. Persoonlijk advies en ruime keuze.

Snelle levering en heldere communicatie

Ik bestel al jarenlang mijn lenzen via deze site. Ik laat mijn ogen elk jaar controleren bij de opticien en bestel vervolgens mijn lenzen stukken goedkoper via 123Lens. Mijn bestelling wordt altijd binnen enkele dagen geleverd en via de mail word ik goed geïnformeerd.

Keurige service! Indien de lenzen niet op korte termijn leverbaar zijn, wordt er een vergelijkbaar setje opgestuurd om deze leveringsproblemen te overbruggen. Correcte en tijdige communicatie over de levering/bestelling. Heel fijn.

snel

even naar account klikken en klaar

Betaalbaar en goede kwaliteit lenzen.

Goede site en gemakkelijk de juiste lenzen te vinden.

Geweldige lenzen!

Voor iedereen hebben ze hier lenzen die een stuk goedkoper zijn dan als je ze bij een opticien moet kopen. Ik ben hier heel blij mee en bestel hier dan ook regelmatig mijn lenzen!

3 James Wattstraat

Gouda 2809 PA