3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Service, Ontvangst, Showroom, Persoonlijk contact met enkel contactpersoon.

Online Gids en Interactive mogelijkheden bij Online Gids om o.a. Grafmonument online samen te stellen met directe prijsopgave mogelijkheden.

Pluspunten

Wij hebben alles als zeer positief ervaren. Nette ontvangst, men nam echt de tijd. Geen snelle verkoop methoden. Mee denken ook m.b.t. de steen. lettertype, afwerking etc. We kregen per post netjes en duidelijk alle besproken opties en prijs afspraak. Een groot voordeel is dat je nergens aan vast zat en dan we tot het eind aan toe alles konden aanpassen. Bij een bezoek van ons tussen door werd er tijd vrijgemaakt om het invullen van de tekst zoals wij dat graag wilde te bekijken op de computer, net zolang tot dat wij 100% tevreden waren. Men maakte een mooie afdruk in kleur en zelfs toen werd er tegen ons gezegd als u iets wilt aanpassen c.q. veranderen geen probleem. Kort samen gevat: Van het begin tot en met de oplevering van het grafmonument SUPER...Heel erg bedankt. Dit bedrijf verdiend 5 sterren die wij ook graag geven.

Wij zouden geen verbeterpunten op kunnen noemen.

Pluspunten

Netjes en correcte afhandeling

Pluspunten

Goede communicatie, korte lijnen, goed luisteren naar de ideeën die er zijn en meedenken in oplossingen.

Niet

Pluspunten

Wij hebben alles als positief ervaren. De ontvangst, het helpen bij kiezen van steen, het gesprek, advies over lettertype, de uitwerking(en) het meer schelpen toevoegen omdat ik dat mooier vond. Prettige en vlotte communicatie in ons geval vooral via de mail. We vonden het bijvoorbeeld moeilijk om te kiezen wat er precies op de steen moest komen te staan. Er zijn steeds weer voorbeelden gemaakt met verschillende opties. Net zolang tot we er uit waren. Heel fijn! We zijn uitermate tevreden.

Pluspunten

Prettige ontvangst. Goede voorlichting. Snelle en zeer keurige plaatsing van het monument. Alles geheel naar wens.

Ga zo door!

Pluspunten

Goed en met veel respect geholpen!

Pluspunten

Wij zijn op een prettige manier geholpen, fijne mensen! ook snelle reactie bij eventuele vragen.

Pluspunten

Elke verandering die je nog wilt aanbrengen, hoe klein ook, je krijgt een nieuwe offerte met aangepaste tekening, service dus. Ook bij vragen geven ze deskundig advies.

Van tevoren aangeven, dat ze bellen als de grafsteen is geplaatst, dacht nu dat ze zouden bellen als dit nog moest gebeuren en dat overviel me een beetje.

Pluspunten

goede begeleiding bij keuze van het monument vlotte gang van zaken bij het plaatsen

Mijn dochter en ik vonden ons bezoek naar Kampen achteraf niet zinvol. Het plaatsen van de losse flagstones was pas echt te beoordelen toen de rest van het monument geplaatst was.

Pluspunten

ontvangst aandacht meedenken gehoor geven aan wensen duidelijke offerte met goede tekening van monument

Pluspunten

- goed overleg, alles is bespreekbaar - voorbeelden van grafstenen fysiek aanwezig - aardige mensen, volgen het hele proces - nemen contact op als de steen geplaatst is. - doen wat ze beloven.

- geen

Pluspunten

Goede uitleg en begeleiding gehad. Mooi ontwerp gemaakt n.a.v. onze wensen. Hebben duidelijk aangegeven hoe lang levertermijn is. Grafmonument voldoet aan onze verwachtingen.

Geen.

Pluspunten

Zijn zeer goed geholpen, erg behulpzaam met het meedenken. Tevens de mogelijke uitvoering per v.b. op foto overlegd. En het eindresultaat konden wij ons niet mooier voorstellen. Werkelijk prachtig. Bedankt Marco

geen idee

Pluspunten

Goede begeleiding bij het maken van een keuze en een correct uitgevoerd eindresultaat!

Pluspunten

We werden zeer vriedelijk ontvangen en er werd ruim tijd genomen om ook over het verlies te praten, verder ruime keus met goede uitleg.

ga zo door

Pluspunten

Prima! Dat een steen uit onze tuin als monument kon worden gebruikt, is zo fijn! Goede ontvangst, prettige mensen.

Pluspunten

goed inspelen op de wensen van de klant, en dit ook na komen. werk ziet er prima uit .

Pluspunten

klantvriendelijke, denkt mee

Het is lastig te visualiseren hoe het graf met het monument erop komt uit te zien in het rijtje van graven. Misschien is het eenmogelijkheid om klanten ook hiervan een beeld te schetsen. Het blijft natuurlijk lastig als de naaste graven ook nog niet van een monument voorzien zijn.

Pluspunten

Nette en correcte contacten tijdens overleg dit geld ook rond het plaatsen van het monument.

geen.

Pluspunten

luisteren naar wat de mensen willen Bij problemen, die direct oplossen (als het mogelijk is natuurlijk) Vriendelijk te woord staan

voor het plaatsen van het monument bellen en de datum doorgeven.

Pluspunten

We werden vriendelijk ontvangen en men had alle tijd voor ons. Door met elkaar in gesprek te gaan, hebben we een mooi grafmonument uit kunnen zoeken.

Tussendoor de nabestaanden informeren hoever het is met verzending, klaarmaken van het grafmonument e.d. Nu hoor je een aantal maanden niets en dan ineens krijg je telefoon dat het monument geplaatst is.

Pluspunten

vrriendelijk personeel deskundige voorlichting betrouwbaar

Geen

Pluspunten

Levering volgens afspraak. Plaatsing keurig verzorgd en voldeed aan alle wensen die door mij waren kenbaar gemaakt bij bestelling.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen