Pluspunten

Keurige ontvangst met voldoende ruimte voor wensen van de klant. Nette en correcte afleverig en plaatsing van grafsteen.

Pluspunten

Er is een ruime keuze aan monumenten en graveermogelijkheden en er wordt echt de tijd voor je genomen, met veel respect voor overledene en nabestaanden. Ons monument is met veel zorg gemaakt en geplaatst. Al met al zeer tevreden over de geboden diensten

In ons geval had er iets nauwkeuriger omgegaan moeten worden met het geven van informatie over het feit dat het monument geplaatst was.

Pluspunten

Geweldig werk Alles op maat en geruststellend advies

Pluspunten

fijne begripvolle hulp in toch al moeilijke tijd super geholpen

Pluspunten

Heel persoonlijke aanpak. Komen afspraken na.

geen

Pluspunten

Goede communicatie Begrip en respect naar de klant.

Geen

Pluspunten

Goed geholpen en een eindproduct waar we erg tevreden over zijn.

Pluspunten

Keurig werk geleverd.Op een prettige manier samengewerkt Alles was bespreekbaar en we konden al onze wensen kenbaar maken en werd door jullie uitgevoerd.

Geen idee

Pluspunten

Prima advies, levering en nazorg

Graf in naden standaard afkitten

Pluspunten

Gastvrij ontvangen, meerdere keren welkom. Duidelijke uitleg. Alle tijd voor ons, maar ook om alleen rond te kijken.

Pluspunten

op de ochtend van plaatsing van het monument even een bellletje mochten de nabestaande (net als ik ) toevallig die dag naar het graf willen gaan kunnen ze dit even uit stellen ,t is een vreemde gewaarwording als je van niets weet en het monument is geplaatst we zijn uitstekend weg wijs gemaakt en in alle rust zijn er keuzes laten zien , gewoon uitstekend geholpen

Pluspunten

Prima afwikkeling

Pluspunten

Heel plezierig in de samenwerking. Alle rust en tijd om besluiten te nemen. Meedenkend, goed advies gevend. Wij zijn heel tevreden over uw bedrijf.

Pluspunten

Professioneel advies en goede begeleiding. Alles wordt keurig en netjes uitgevoerd volgens afspraak.

Pluspunten

aandacht, rust

Meer voorbeelden

Pluspunten

heel positef,

Pluspunten

snel en keurig behandeld'men doet er alles aan voor ieders wens.Keurig afgeleverd.

Pluspunten

Hartelijk ontvangst Denken mee, geven ook tips waar men zelf eventueel niet aan denkt, en ook materiaal kan men gelijk zien, en indien mogelijk een proefstukje meekrijgen. Wij voelden ons gauw op ons gemak, ook heeft men een luisterend oor naar de verhalen achter de persoon waar het monument voor bedoelt is. Men maakt, mocht een eerste offerte niet geheel voldoen, een tweede, die er net zo duidelijk en goed verzorgd uitziet als de eerste. Niet onbelangrijk, men neemt de tijd, ook voor verhalen die men toch wil vertellen over de overleden persoon, dat vonden wij zeker een pluspunt.

Misschien voor het plaatsen van een monument, de mensen inlichten, wij hoorde het al van anderen dat deze geplaatst was, was een beetje vreemd, maar niet dat wij dit als groot bezwaar beschouwen. Het monument was veel sneller klaar en geplaatst als dat wij verwacht hadden, waar wij overigens erg dankbaar voor waren

Pluspunten

Geen woorden voor; professioneel. .behulpzaam. buitengewoon fantastisch

Geen

Pluspunten

Wij zijn netjes ontvangen. Er is uitgelegd welke mogelijkheden er waren. We hebben een offerte gehad met bijbehorende tekening. Alles is naar wens verlopen. Het grafmonument voldoet aan al onze verwachtingen. Wij zijn er erg blij mee, en vinden het fijn er naar toe te kunnen gaan.

Wij hebben geen verbeterpunten, alles liep naar wens.

Pluspunten

Gewoon goed!

Pluspunten

Bedankt voor het plaatsen van de zuil. Deze is prachtig!

Pluspunten

Hartelijke ontvangst Duidelijke uitleg Exact geleverd naar onze tekening en wensen Beeldhouwwerk vakkundig uitgevoerd Plaatsing keurig op afgesproken tijd

Geen

Pluspunten

goede afspraak kunnen maken. goed werk afgeleverd.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen