Pluspunten

Zeer vriendelijk, nemen alle tijd. Noemen voor en nadelen. Uitstekende service. Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Pluspunten

Professioneel en goed advies. Prettige en persoonlijke benadering. Goede en duidelijke communicatie. Ik zou uw bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

Alles wordt tot in perfectie uitgevoerd

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over de manier dat wij ontvangen zijn bij de eerste bespreking en op de wijze hoe de stenen geplaatst zijn

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk. Er wordt alle tijd genomen in de gesprekken. Meerdere keren aanpassen van het ontwerp is geen enkel probleem. Voorbeelden die aanwezig zijn worden getoond. Er wordt uitvoerig uitleg gegeven hoe een en ander gemaakt wordt. Goede informatie over wanneer het monument geplaatst wordt en geplaatst is.

Stuur bij de melding dat het monument geplaatst is een foto van het geplaatste monument mee.

Pluspunten

Goede service afspraken werden nagekomen

geen

Pluspunten

correcte ontvangst en afwerking van de daaruit gegeven opdracht, heldere communicatie

Pluspunten

Van mij zeker ook een 10

Pluspunten

Men kan een monument in alle rust uitzoeken. De begeleiding is uitstekend! Tot aan de plaatsing toe kon ik meedenken.

Ga zo door. Ik heb al veel reclame gemaakt! Vooral de glazen monumenten zijn indrukwekkendn

Pluspunten

Wij zijn erg fijn, deskundig en vriendelijk geholpen en het advies was erg goed. Ons eigen ontwerp is gebruikt en het resultaat was boven verwachting.

Geen

Pluspunten

Hele goede service. Ook het gesprek bij het uitzoeken was prima

Pluspunten

Prettige ontvangst in Kampen en bovendien goede adviezen bij de keuze van het geheel.Resultaat is een prachtig monument.

Levertijd wat lang.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles goed afgeleverd, geplaatst en we zijn goed geïnformeerd. Ook qua prijs zijn we zeer tevreden.

Geen enkele

Pluspunten

Goede service. Begrijpen wat je wil

Pluspunten

direct bij eerste bezoek prettig en persoonlijk gesprek onze eigen keuze en idee werd opgepakt en verwerkt uitvoering conform idee en afspraak afronding uitstekend zowel graf als nota

wij kijken terug op positieve ervaring!

Pluspunten

Alles was prima.

Geen.

Pluspunten

zeer klantvriendelijk en menselijk. vakkundig en open staand voor ideeen. goed advies. niet zakelijk. maar menselijk. Het graf wordt vakkundig gemaakt.

Er was niet tegen ons gezegd dat de steentjes binnenin het graf los kwamen te liggen, wij hadden verwacht dat deze ook vast zaten.

Pluspunten

Bedankt voor het realiseren van het monument. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Pluspunten

klantvriendelijk, professioneel, goede begeleiding en uitleg bij het maken voor een keuze, goede vakmanschap. All en all zeer goede bedrijf

Pluspunten

Klantvriendelijke en vertrouwelijke ontvangst en gesprek. Meedenkend en voldoende keuze in gedenkmonumenten. Laten direct op een groot computerscherm zien hoe het monument er uit gaat zien. Afgesproken plaatsingsdatum monument is ook nagekomen

Pluspunten

Vriendelijk, goede service, ze belden toen het grafmonument geplaatst was, monument is netjes geplaatst.

Pluspunten

Snel en accuraat reageren overzichtelijke website

Pluspunten

Bedankt voor het opknappen van de grafsteen. Heel netjes gedaan.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen