Pluspunten

Vlotte en plezierige dienstverlening. Het grafmonument is keurig en ruim voor de toegezegde datum geplaatst. Communicatie verliep ook prima.

Op basis van de ervaring met de dienstverlening geen tips of verbeterpunten.

Pluspunten

Goed en vriendelijk geholpen. Het gedenksteentje was precies zoals ik hoopte en werd supersnel geleverd. Heel erg tevreden!

Pluspunten

Het meedenken over de mogelijkheden, in overleg eigen ideeën naar voren brengen

n.v.t.

Pluspunten

Wij,mijn Kinderen en ik zijn heel erg tevreden met de prachtige steen die geplaatst is op graf van mijn liefde van mijn leven en hun Vader en Opa Gerrit Akster, echt een fijne plek om heen te gaan,want het missen nu na 5 maand wordt erger, bedankt, bedankt.

Pluspunten

Houden rekening met persoonlijke belangen van klanten en zijn bereid daar iets voor te regelen.

Zorg bij vertraging in het proces voor tijdige communicatie naar klant.

Pluspunten

Goed advies bij het uitzoeken van een grafmonument en daar na een rustig moment om over de belettering e.d.te praten.Geen haastwerk.Daarvoor onze waardering.

Pluspunten

Vriendelijke hulp, en afhandeling, correcte plaatsing

Eerder communiceren over het plaatsen,

Pluspunten

Wij zijn heel rustig adviserend geholpen,zijn er erg tevreden over!!

Ik heb geen verbeterpunten in onze situatie!

Pluspunten

De renovatie van een zeer oud graf is heel erg goed uitgevoerd. Grafsteen was omgevallen ,fundering was niet goed meer. Was vervallen en overal groeide gras. Nu lijkt hij weer als nieuw. Op een barstje na dan. En kan weer jaren mee.

Ik vond het jammer dat er niet goed duidelijk was wanneer er mee begonnen zou worden. Een begraafplaats mag namelijk een graf ruimen als het er vervallen uit ziet en was bang dat ze het in die periode zouden kunnen ruimen. Verder zit er een klein barstje in de grafsteen. Ik ben bang dat dit door vocht en koude gaat wreken en zo verder gaat scheuren. Ik had gehoopt dat ze de steen ook zouden impregneren. Ik heb hier over gebeld en bleek niet nodig te zijn. Informatie over een garantie had ik wel prettig gevonden.

Pluspunten

geeft goede adviezen bij aankoop graf monument, erg klantvriendelijk

Pluspunten

Een mooie herinnering geven door vak mensen.

Pluspunten

Vriendelijke en rustige benadering. Ik voelde mij gelijk om mijn gemak ondanks dat het een moeilijk moment voor mij was. Zorgvuldig, deskundig, respectvol, luisteren goed naar de klant, Heel veel keus en goed advies om een monument te ontwerpen die past bij wat je in gedachten hebt. Houd zich goed aan afspraken. Juiste prijs en kwaliteit verhouding. Ik ben uiterst tevreden over het resultaat voor het gedenkmonument van mijn man. U krijgt van mij een dikke 10!

Ik kan geen verbeterpunt bedenken. Mijn tip: ga vooral zo verder!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte, vriendelijke hulp

Beter communiceren mbt voortgang van opdracht. Het maken v/d gedenksteen duurde veel langer dan vooraf is gezegd. Door dit te communiceren, voorkom je dat klanten in ongewis raken.

Pluspunten

Goed geholpen; deskundig advies; correcte plaatsing.

geen

Pluspunten

Goede begeleiding bij het uitzoeken van een grafmonument

Ga zo door , wat goed is goed!

Pluspunten

Een bijzonder prettig contact gehad met Peter Wezenberg via e-mail, omdat persoonlijk contact niet mogelijk was i.v.m. de afstand. Net zo lang heen en weer gemaild met layouts tot het naar tevredenheid was en de steen is precies zo geworden als op de layout. Hoe verdrietig het ook is, wij vinden dat hij heel erg mooi is geworden en ik weet zeker dat mijn man dat ook zou vinden. Heel hartelijk bedankt.

Pluspunten

wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

werkt klantgericht en geeft goede adviezen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

eindresultaat erg mooi!

Wij hadden graag gezien dat er een steentje geplaatst zou worden bij het graf totdat de definitieve steen geplaatst is. Hier had ik over gebeld, maar er is uiteindelijk niks mee gedaan, wat erg jammer is

Pluspunten

Zijn flexibel en denken mee.

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst en rustige uitleg . Mooie showtuin

Die heb ik niet .

Pluspunten

vriendelijke mensen , we werden goed geholpen en het plaatsen en afwerking heel goed

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen