Pluspunten

geplaatste steen vader is nog mooier geworden als verwacht. ook keurig binnen de levertijd. We zijn er heel tevreden over

Pluspunten

Professionele communicatie, komen afspraken na

Iets meer duidelijkheid geven over levertijd: aantal weken vantevoren de verwachte dag/week van plaatsen doorgeven.

Pluspunten

We zijn goed geholpen en er werd uitgelegd welke mogelijkheden er allemaal zijn. We voelde ons welkom in de winkel (Barneveld) en er werd tijd genomen om alles goed te doorspreken.

Het tijdens het proces van het wachten wat vaker te communiceren over de status.

Pluspunten

Prima geholpen met het maken van een keuze , grafmonument keurig geplaatst

Pluspunten

Alles keurig verlopen.

Pluspunten

rust vriendelijk duidelijk geen beslag leggend geen druk meedenkend

Pluspunten

Ik ben met het ontwerp en de uitvoering van het grafmonument uitstekend geholpen, door uw medewerker Peter. Hij geeft adviezen denkt met je mee met betrekking tot de verwerking van eigen ideeën. Ik ben heel tevreden met het grafmonument precies zoals ik het wenste. Ook na het constateren van een aanpassing van het geplaatste monument is dit snel opgelost. Chapeau!

Geen

Pluspunten

Het bespreken van welk grafmonument en welke tekst met een bijzonder vriendelijke mederwerkster. Genoeg voorbeelden en mogelijkheden aanwezig.

Pluspunten

Plaatsing uitstekend verzorgd en afgewerkt.

Enkele weken tevoren aangeven dat de plaatsing ophanden is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke uitleg/presentatie/informatie

Wel rekening houden met langere levertijden

Pluspunten

Keurig alles volgens afspraak

Geen

Pluspunten

Goed advies, ruimte voor eigen ideeën. We kwamen samen met Eijgelaar snel tot dit idee voor een mooi uniek grafmonument voor onze moeder. En het staat er nu ook precies zoals we het gehoopt hadden.

Pluspunten

Rustig enkele uren tijd bij bedrijf om keuzes te maken van materiaal en tekst. Communicatie is goed. Levertijd binnen 3 maanden.

Na plaatsing iets tuingrond gebruiken om gaten op te vullen. En steen nat afnemen.

Pluspunten

De vriendelijkheid waarmee wij bejegend werden.

Te weinig contact momenten. We wisten pas dat het grafmonument geplaatst was op dezelfde dag. De dag ervoor hadden we juist een email gestuurd om te vragen wanneer het monument geplaatst zou worden.

Pluspunten

Prettig contact. Medewerker kon zich prima verplaatsen in de situatie en dacht mee.

Pluspunten

goede aandacht en begrijpt echt wat er bedoeld word... mooi monument gemaakt in stijl. precies wat het moest zijn.

jammer dat ze niet op een locatie zitten waar ze meer bekendheid krijgen, het was dat iemand mij vertelde dat deze firma daar bestond anders was ik daar niet terecht gekomen.

Pluspunten

Prima geregeld Geen enkele minpuntje

Pluspunten

Goede kwaliteit en goede advisering. Bieden een goed product.

Geen..

Pluspunten

Correcte behandeling

Ik had wat meer keus in de ornamenten verwacht.

Pluspunten

Ze helpen je goed en denken met je mee. Ze sturen eerst een voorbeeld en op het moment dat je 100% tevreden bent gaan ze er mee aan de slag.

Niks aan te merken.

Pluspunten

Neemt de tijd en denkt mee.

Pluspunten

eerlijk en open. goede en fijne communicatie. mijn wens van 2 zuilen van roeststaal is perfect uitgevoerd na plaatsing en tevredenheid mogen betalen. goede service.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen