Pluspunten

Er is goed meegedacht en alle tijd genomen om de juiste steen en materialen uit te zoeken. Het eindresultaat is zelfs mooier dan verwacht.

Pluspunten

Hartelijke ontvangst. Deskundige begeleiding in het proces van besluitvorming. Deskundigheid in technische informatie. Persoonlijk, betrokken. Afspraken werden correct afgehandeld. Goede communicatie.

Ik kan ze niet bedenken....

Pluspunten

Echt top bedrijf! Zeer Goede ervaringen mee. Klantvriendelijk en behulpzaam. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen en heb dit ook al gedaan...

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, meedenken over de ontwerpen, professionaliteit, prachtig qua eindresultaat. Zeer respectvol qua benadering en werkwijze. Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Pluspunten

Bij het eerste contact had ik direct een goed gevoel. Ze hadden perfect begrepen wat onze wensen en verlangens waren. De door ons gevraagde uiterlijke plaatsingsdatum is volledig gerespecteerd en de afwerking en plaatsing was 'af '. Het is een heel mooi grafmonument geworden en mijn vader zou er zeker trots op geweest zijn.

Doe zo verder!!

Pluspunten

Prettig contact met verkoop

Vaste contactpersoon

Pluspunten

Klantvriendelijk, persoonlijke begeleiding, goed advies op basis van onze wensen.

Geen

Pluspunten

Goede service en heel klant vriendelijk Prachtig werk geleverd

Pluspunten

Fijne mensen, werken goed en netjes, kortom helemaal naar wens.

Pluspunten

Alle afspraken 100% nagekomen. Zeer klantvriendelijk. Ook erg vriendelijke medewerkers die het grafmonument hebben geplaatst. Wij zijn erg te spreken over Eijgelaar Natuursteen

niet echt

Pluspunten

prettig menselijk contact

Pluspunten

Wij hebben een goed gevoel bij Eijgelaar Kampen. Wij hebben samen met de kinderen een steen voor "Opa" uitgezocht. Wij hebben geen standaard steen gekozen. Daarin zijn wij goed begeleid. Wij hebben een afspraak kunnen maken buiten de reguliere openingstijd, dit was erg fijn. Iedereen kon er op deze manier bij zijn. Voordat de steen geplaatst werd zijn wij nog even wezen kijken in de werkplaats. De steen er op de afgesproken datum. Zeker een aanrader in verdrietige tijden.

Pluspunten

Uiterst prettige behandeling door de medewerkers en het werk werd op tijd en naar alle tevredenheid uitgevoerd. Na de werkzaamheden werd ik gebeld met de mededeling dat een en ander was afgerond en werd mij gevraagd een en ander te bekijken en mijn reactie te geven.

Geen

Pluspunten

Zeer prettig contact gehad met Eijgelaar Natuursteen, i.v.m. een miniatuur grafsteen voor het speltherapeutisch begeleiden van kinderen in mijn praktijk. Ze dachten mee m.b.t de mogelijkheden van een mini grafsteen. Het contact en de service heb ik als prettig ervaren. Helemaal top.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht en wensen staan voorop.

Pluspunten

We zij echt bijzonder goed geholpen, was bij meerdere bedrijven geweest maar Eijgelaar steekt er zeker bovenuit. Medewerker Peter heeft ons verbaasd met hoe hij ons heeft geholpen. Bijv.. alles uitgeprint op ware grote, het meedenken ,een pluim voor dit bedrijf en medewerkers.

Geen

Pluspunten

Wij zijn heel goed geholpen door Eijgelaar. Ze namen de tijd en gaven eerlijk en goed advies. Op de dag van plaatsing werden keurig op de hoogte gebracht.

Pluspunten

Wij hebben een grafsteen laten maken voor onze ouders bij Barens Natuursteen in Amstelveen (partner van Eijgelaar Natuursteen). De broers Marco & Rob Barens zijn uiterst begaan, vriendelijk, geduldig maar bovenal professioneel. Ze hebben alle tijd genomen om vorm te geven aan onze wensen en de grafsteen is werkelijk prachtig geworden. Een lichtpuntje in ons verdriet. Wij zijn bijzonder tevreden en kunnen Barens Natuursteen aan iedereen aanraden. Marco en Rob, nogmaals heel hartelijk bedankt. Fam. Hamers-Furer

Pluspunten

Klant vriendelijk, we kregen alle tijd om eerst rustig in de tuin rond te kijken. Daarna duidelijke uitleg en duidelijke afspraken. De schets van de steen binnen drie dagen op de mail. Het plaatsen van de steen is keurig netjes gedaan.

N.v.t.

Pluspunten

wij zijn heel correct geholpen bij het plaatsen van het monument

Pluspunten

Luisterend oor, meedenkend, adviserend, maar wat heel belangrijk is voldoen aan de wens van de nabestaanden. Mocht u later toch nog iets aan aan de tekening van de grafsteen gewijzigd willen hebben is dit geen enkel probleem.Wij wilden onze gevoelens uiten in het grafmonument en zijn dan ook zeer tevreden met het eind resultaat. Alles is keurig verzorgd.

Misschien gaan werken met 3D. Geeft het eindresultaat beter weer.

Pluspunten

Goede service, goede informatie.

Laat de communicatie zoveel mogelijk via één persoon lopen.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen