Pluspunten

Informatie thuis gekregen, fijn dat je daarna niet word gebeld of je bij hen wilt bestellen. Veel informatie op internet goed overzicht op internet wat mogelijk is. Met de medewerkers waar ik mee temaken heb gehad proffesionele omgang en betrokkenheid. Er werd goed meegedacht in de mogelijkheden, combinatie glas en steen.

Naar mijn mening blijft achter op internet, welke mogelijkheden erzijn,wanneer je je grafmonument anders wil dan de standaard monumenten en die zijn er binnen dit bedrijf heel veel. Persoonlijk had ik het prettig gevonden dat er contact was geweest na plaatsing met degene die het monument heeft getekend en uitgewerkt. Nu heb ik dit alsnog zelf gedaan en er ook reactie op gekregen heel fijn

Pluspunten

Goede begeleiding

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Eijgelaar blinkt uit in klantvriendelijkheid en service. Monumentje was helaas beschadigd bij plaatsen en het nieuwe monumentje had een kleur fout. Bij beide meldingen voelden we ons serieus genomen en heeft Eijgelaar het heel serieus opgepakt en alles er aan gedaan het op te lossen. Er staat nu een prachtig monumentje, helemaal naar ons zin.

Al met al heeft het wel wat lang geduurd voor er monumentje stond zonder beschadiging of kleurfout. Misschien dat in de afhandeling en oplossing van klachten meer tempo gemaakt kan worden.

Pluspunten

We zijn zeer klantvriendelijk geholpen en hebben goede adviezen gekregen.

Pluspunten

Fijn geholpen, kon zonder problemen meerder malen ontwerp wijzigen en daadwerkelijke grafmonument voldoet helemaal aan de wensen.

Meer voorbeelden van RVS in de showtuin.

Pluspunten

We zijn heel blij met het grafmonument voor onze oma. Goed georganiseerd en soepel contact. Ontwerpen volledig 3D kunnen laten zien is nog beter

Pluspunten

Heel prettig geholpen. Van begin tot eind nette begeleiding en communicatie. Super tevreden!

Pluspunten

Goede ontvangst en prettig advies, er werd geen probleem gemaakt om buiten openingstijden een afspraak te maken, we willen namens de familie Dhr. P. Wezenberg bedanken voor de tijd die hij voor ons wilde vrijmaken.

Pluspunten

We zijn vriendelijk ontvangen en er was alle tijd voor ons. Uiteindelijk tot een passend grafmonument gekomen. Ook informatieboekje na plaatsing is handig.

Pluspunten

Als klant wordt je goed en deskundig maar bovenal respect vol behandeld en al onze wensen zijn uitgevoerd zoals wij dat wilden

Communicatie kan iets beter

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Tevreden over de grafsteen

Klacht niet serieus genomen Veel fouten gemaakt, verkeerde namen, letters en factuur.

Pluspunten

een correcte en vriendelijke behandeling

Pluspunten

Heel prettig geholpen in Apeldoorn en keurig grafmonument geplaatst. Helemaal naar onze wens.

Pluspunten

Keurige ontvangst. Er wordt meegedacht.Goed assortiment in de showroom en op de website. Vlotte levertijd. Goede nazorg door een foto van het netgeplaatste monument toe te sturen en uitstekende communicatie.

Geen.

Pluspunten

Zeer bekwame en mee denkende medewerker (Kees Ruggenberg). Eindresultaat monument is geheel naar wens. Communicatie vanaf binnenkomst tot aan plaatsing verliep prima.

Pluspunten

Zeer vriendelijke ontvangst. Over de zerk waren mijn zus en ik het er al gauw over eens, zodat we niet eens meer ergens anders hebben gekeken. Mooie keuze aan monumenten. Angelique had veel geduld met ons bij het uitzoeken van het lettertype en deed een aantal suggesties en gaf ons adviezen. Toen de zerk klaar was zijn we gaan kijken in Kampen. Ook daar werden we weer vriendelijk ontvangen en deskundig geadviseerd over het beeld wat later geplaatst gaat worden.

Toen wij naar Kampen gingen om te kijken waren we in de veronderstelling dat we een afspraak hadden met Angelique. Dat bleek dus niet het geval. Het was fijn geweest als ons dat met de bevestigingsmail was verteld. Nogmaals, we zijn uiterst tevreden en ook in Kampen verliep verder alles naar tevredenheid.

Pluspunten

Goede ontvangst, verkoper met veel begrip en medeleven , rustig! Geeft goede informatie, staat in voor eigen inbreng, en ideeën, goede samenwerking, niet opdringerig , geeft je rustig de tijd , goed telefonisch contact , ook ivm het plaatsen van monument. Bedrijf is keurig netjes , showroom aanwezig ,prima service, plaatsing monument correct ! We zijn tevreden over Eijgelaar Kampen, en dhr. P . Wezenberg en zijn collega's .

N.v.t

Pluspunten

Allereerst wordt je vriendelijk ontvangen en men neemt de tijd voor je.Er wordt goed geluisterd naar wat de wensen zijn en als er veranderingen moeten gebeuren dan wordt dit zorgvuldig gedaan. Ook is het heel fijn dat we bij het plaatsen konden zijn er werd gekeken naar wanneer wij konden en de afspraak werd daar op afgestemd. Mario de man die het monument heeft geplaatst werkte met zorg maar ook met veel respect voor ons maar ook voor de overledene onze complimenten daarvoor.

Pluspunten

- heel goed eerste gesprek! - goede verdere begeleiding! - zeer snelle en keurige plaatsing van het monument!

- geen!!

Pluspunten

Met veel geduld en respect zijn wij te woord gestaan en is er met ons meegedacht.

Belangrijk is zeker te weten dat afspraken ook realiseerbaar zijn.

Pluspunten

Alles keurig geregeld

Pluspunten

Goede communicatie, goede inhoudelijke info, erg vriendelijk. Ik heb mogen ervaren dat er ruim voldoende tijd is genomen om tot een keuze te komen

Pluspunten

Goede informatie!

Geen

Pluspunten

Levering voldoet aan verwachtingen.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen