snel geleverd

Netjes ingepakt en zeer snel geleverd. Dat is super fijn.

Snelle levering helemaal super

Leuke prijzen en speelgoed erg netjes verpakt en snel geleverd een echte aanrader

Product is prima, levering ging maar net goed

Heel goed opgelet dat mn adres inclusief toevoeging in de bestelling werd opgenomen. Helaas werd er toch aangebeld door een chagrijnige postbode die al vijf huizen had afgebeld voor wie het pakket was, want er stond geen toevoeging op het adreslabel. Blij dat hij dat heeft gedaan, omdat ik het daardoor ontvangen heb. Gek genoeg stond op de pakbon wel de toevoeging...

Super snel en netjes alles

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Na mijn bestelling bericht dat er iets niet meer voorradig was, vervanger aangeboden gekregen.

Pakje in prima staat ontvangen heel stevig ingepakt

Snel geleverd en prima prijzen

Snel geleverd en prima prijzen

Snel en top verpakt!

Snel en top verpakt!

Bijzonder snelle levering en perfect verpakt.

Goede prijs vergeleken met andere webshops en een snelle levering. Top!

Goed en efficient, zeer snel!

Makkelijk te bestellen en snel verzonden

Snel en secuur

Snelle en juiste levering

Gelukkig hadden jullie deze nog!

Voor mijn kleine StarWars fan van bijna 9, zocht ik de Lego Slave 1 als verjaardag cadeau. Eerst had ik bij Intertoys het artikel gekocht, maar na twee dagen kreeg ik bericht dat het artikel niet meer op voorrad was. Foutje in het voorraadbeheer. Dat was een vervelende teleurstelling, want mijn dochter wilde toch echt graag die Slave 1. Dan maar verder zoeken en gelukkig was het beheer van de voorraad bij SpeelGoedNL wel op orde en kon ik deze inmiddels schaarse Lego Slave 1 voor een schappelijke prijs bemachtigen bij SpeelGoedNL. Mijn dochter en haar ouders zijn superblij! Het cadeau was nog op tijd binnen. Groetjes ook van Sophie!

Netjes verpakt, en een vlotte levering!

Netjes verpakt en een vlotte levering!

Prima prijsstelling en snelle levering

Mijn bestelling betrof de Lego Maanlander. Bij Speelgoed.nl voor een gunstige prijs kunnen aanschaffen

uitstekend

Goed verpakt snelle levering

Perfecte service

Geen klachten

Uitstekende snelle service, mss een puntje voor verbetering, iets sneller een bevestigingsmailtje sturen van een bestelling

snelle en goede service

De sets zijn snel en zorgvuldig verpakt verstuurd. Alleen maar complimenten

Super.

Geweldig en snel

Groot assortiment tegen redelijke prijzen.

Uitstekende communicatie en dienst na verkoop

Ons pakje met aankoop ging (ergens) 'verloren', maar een zeer vlotte en correcte afhandeling zorgde ervoor dat wij uiteindelijk toch nog de bestelling aan huis kregen. Proficiat en bedankt SpeelGoedNL!

super gelopen

Snel bericht ontvangen, Lego snel verzonden

in orde

Snelle levering. Goed verpakt. Top product!

LEGO artikel besteld dat niet meer geproduceerd wordt. Deze was bij SpeelGoedNL.nl gelukkig nog op voorraad, en voor een mooie prijs. Fijn dat je bij de bestelling zelf de bezorg methode en vervoerder kan opgeven. Levering snel en zeer goed verpakt. Artikel zoals verwacht.

Industrieweg 12

9601LJ Hoogezand