Netjes verpakt ,. Redelijke snelle levering ,nog geen problemen gehad ( meerdere bestellingen gedaan

Nette goede ( web ) winkel

Half 3 besteld, volgende dag om 10.15 in huis. Top !

Prima en vlot

Prima, en vlot

Snel binnen voor een goede prijs

Goede winkel voor Duplo

Had geen vermoeden wanneer het pakje kwam

De dag zelf, ruim een uur voor het pakje kwam kreeg ik een mail wanneer het zou geleverd worden. Verder inorde met hoe het pakje was verpakt.

Netjes geleveerd

Alles volgens afspraak

Gewoon top!

Ik heb een duur legopakket besteld en daarom voor de zekerheid even nagebeld. Toen werd ik vriendelijk geholpen en het pakket is snel en goed bezorgd. Echt een aanrader!

Hier word ik blij van!

We waren op zoek naar een iets oudere lego set, moeilijk te vinden of heel duur. Bij SpeelGoedNL gevonden wat we zochten en ook nog eens voor een normale prijs! Helemaal blij. Bij levering van de set ook nog eens aangenaam verrast over de secure verpakkingsmethode! Helemaal top!

Snelle levering en goed verpakt, top.

De titel zegt genoeg, erg tevreden.

Correcte levering

Snelle levering Goed en keurig verpakt Producten voldoen aan de beschrijving

Van begin tot eind top

Bestellen gaat soepel, je wordt goed geïnformeerd en de levering is conform afspraak

Goede prijs en snelle bezorging

Louter positief! Goede prijs en snelle bezorging. Product was goed verpakt en kwam dus onbeschadigd uit de doos.

Correct

Goed van prijs correct ontvangen

Voor herhaling vatbaar!

Gemakkelijk, snel, correct, ruim aanbod, dus zeker een aanrader!

Snelle service en uitstekende prijs

Snelle service en uitstekende prijs

Ik had een exclusieve set Lego gekocht via speelgoednl. Waarin ik bij de aankoop had gevraagd om dit goed in te pakket voor verzending. Ze stuurde me eerst een mail om te bevestigen dat ze hun uiterste best gingen doen om dit pakket goed in te pakken. Bij aankomst was er erg veel bubbel plastic gebruikt en was de doos van Lego zelf ook nog eens ingepakt met papier. Echt super service. Zeker een aanrader om hier je spullen te kopen. De prijs is ook nog eens erg voordelig!

Ik bestelde deze set aan het einde van de week, aan het einde van de dag. Dus ik verwachtte hem na het weekend. Maar ze belden me en kwamen de set dezelfde avond nog persoonlijk bezorgen.

Correcte levering in prima staat.

Top service!

De prijs van de Lego is hier altijd aantrekkelijk. Deze keer werd het ook nog mooi ingepakt aan huis bezorgd, top service!

Snelle levertijd,goed verpakt kwaliteit prima

Goede winkel

Ik heb de laatste LEGO Architecture London set gehaald en deze was - ondanks de coronacrisis - heel snel geleverd en goed verpakt. Er was duidelijke communicatie en alles verliep heel soepel. Ik raad alleen aan dat consumenten PostNL kiezen i.p.v. DPD, ook al kost dat 1 euro meer. Voor de rest raad ik deze winkel helemaal aan!

Snelle levering, slechte service

Harry potter kasteel gekocht. Er ontbraken legostenen. Meteen contact gezocht maar nooit antwoord gekregen. Uiteindelijk met lego zelf opgelost.

Vlotte service

Was verbaast dat de bestelling er zo vlug was ..

Zoals verwacht, top!

\