Buiten transport verliep alles perfect, maar wel persoonlijk en correct bijgestaan..

Goed maar levering was niet compleet

Snelle goede levering maar er was maar 1 stuk ipv 2 geleverd. Na dit gemeld te hebben werd het de dag daarna wel nageleverd.

De aankoop verliep prima.

Bestelling via de website, informatie per mail en het ophalen in de winkel verliep zoals je wenst dat het verloopt.

Snelle bestelling aan goede prijs

Vlotte bestelling, heel snel geleverd, aan een goede prijs!

prima product en keurig op tijd geleverd!

prima product en keurig op tijd geleverd

Gewoon top

Na al meerdere malen in de winkel te Zwolle zijn geweest, nu ivm corona, besteld via de site. Duidelijk en makkelijk te bestellen. Na bestelling geplaatst te hebben, keurig mailing over verloop van de bestelling. Bestelling was binnen 20 uur in huis.

super geregeld

Mevrouw die mij hielp wist direct welke lego doos ik bedoelde. Erg fijn als mensen weten waar ze over spreken. erg correcte geholpen

Gewoon goed

Duurde wel wat lang voordat ik n bericht van verzending kreeg

Bestelling komt als beloofd de volgende dag binnen

Het is dat ik niet altijd thuis was, maar de planning klopt prima. En de leveringen klopten met de bestelling. Prima!

Eerste ervaring met dit bedrijf. En zeer tevreden

zeer tevreden en ook goed verzorgt

snelle,verzorgde levering, klasse

Mijn bestelling werd met de grootste zorg geleverd en toen ik per vergissing tweemaal het bedrag had gestort werd dat in de kortste keren in orde gebracht . Super !!

Zeeeeeer goede service

Toen door een fout van de postbezorger, het pakketje te laat dreigde te worden geleverd heeft Speelgoednl zelf het initiatief genomen en het pakketje notabene zelf thuis afgeleverd. Dank voor de extreem goede service!!.....de volgende keer bestellen we zeker opnieuw bij speelgoednl!!!!

Perfect!

Bestellen ging vlot. Scherpe prijs. Snelle levering zoals beloofd. Goed verpakt. In perfecte staat toegekomen.

Goed product, goede verpakking, snelle levering, goede prijs

Het was de eerste keer dat ik iets besteld heb op speelgoedNL.nl, maar op basis van deze uitstekende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijk zeker en snel

Een snelle en duidelijke communicatie, goed verpakt en snelle levering.

snel en correct

perfect

Snel en correct.

Ondanks de pakjes drukte tijdens de feestdagen heel snel & correct geleverd.

Mijn bestelling werd supersnel geleverd, ondanks de kerstdrukte. Erg fijn! Daarnaast was de door mij bestelde set niet overal meer verkrijgbaar, fijn dat Speelgoednl.nl hem nog wel had.

Bestelling goed en snel geleverd

Artikel niet geleverd, geen reactie van klantendienst

Artikel niet geleverd, geen reactie van klantendienst. Wel terugbetaling gekregen, maar geen verklaring.

Helaas website niet goed bijgewerkt, geen bestelling mogen ontvangen

Bestelling gedaan, 4 stuks van bepaald item op voorraad. Klein setje bijbesteld. Betaald via ideal. Volgende dag bericht dat de lego niet meer leverbaar was. Jammer maar in ieder geval keurig het geld teruggestort gekregen

Ik ben tevreden

Alles in orde. Snel levering tijd en goede prijs.

Niks mis mee

Ik kende de winkel niet. Via Google hier terecht gekomen aangezien een artikel niet voorradig was bij de bekende winkels en sites. Mooi aanbod en scherpe prijzen. Levering via Post.nl naar een ophaalpunt ook goed geregeld.

heel tevreden

snelle levering en speelgoed veel goedkoper i een tevreden klant uit Belgie

Snelle levering en goedkoper dan ergens anders

Industrieweg 12

9601LJ Hoogezand