Wauw, supersnelle levering

Het was snel maar niet wat de website zegt. Daar zegt men voir 22.00uur besteld de volgende dag geleverd, maar dat was niet. Heb het zondagmorgen besteld en het kwam dinsdag pas binnen!!

Snelle service goede kwaliteit

fantastisch

snelle levering en mooie, betaalbare kwaliteit

De ene dag bestellen de andere dag in huis, niet goed geld terug,

Goede ervaringen, zal jullie naam aanbevelen. En koop zeker weer bij jullie.

Verwachtingen waar gemaakt

Kado voor kleinzoon. Snelle service, tenue ziet er uit zoals verwacht. Top!

Goede service en snelle levering

Mijn bestelling was dezelfde dag nog klaar en ook de levering was heel snel

Mijn kleinzoon was er erg blij mee

Netjes op tijd geleverd

Helemaal prima! Mijn zoon was heel erg blij met zijn Messi pak!

Goede prijs kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering, ruime keuze

Geweldig mooi shirt

Een heel mooi shirt, goede kwaliteit. Het is mooi lang maar wel wat smal. Voor wat stevigere kindjes misschien te smal. Onze (tengere) kleindochter was er superblij mee!!

Super snel bezorgd

Besteld en volgende dag al in huis. Voetbal shirt en broekje zien er mooi uit.Mijn kleinzoon was er erg blij mee. Ook de sokken vond hij mooi.

Doen wat beloofd is, super snelle service!

Binnen 1 dag is mijn bestelling geleverd, dus pico bello!!

Prima kwaliteit

Shirt met naam ziet er prachtig uit.

Snelle levering. Prima product.

Snel keuze kunnen maken op jullie site. Levering zoals beloofd. Kleinzoon in zijn nopjes met zijn Barcelona-shirt met zijn eigen naam.

Snelle levering, 1 maat niet goed ( net te klein)direct terug gestuurd, netjes afgehandeld

Heel blij mee

Alles volgens afspraak, snel geleverd top

Zoon is super blij met zijn tenue

Mijn zoon is super blij met zijn tenue

Hellemaal Top

vooral door gaan

Nep kleding, te duur

Levering was snel,maar veel te duur voor nep kleding....

Groede afhandeling bij klachten

Tenue besteld, mooi en goede maat. Maar na wassen donkere vlekken in de stof. Na mail contact nieuw tenue opgestuurd gekregen

Mooi tenue voor mijn dochter

Is zoals beschreven En kwaliteit is ook ok Na 7 x wassen nog mooi Naden iets minder maar das voor die prijs normaal

goede naverkoop service

Dit bedrijf heeft een goed naverkoop service. Dus als erna een issue is met iets gaan ze het zeer goed oplossen. Ze hebben veel unieke voetbaltenues die je niet zomaar standaard kunt vinden.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Prima kwaliteit en op tijd geleverd.

Service en kwaliteit uitstekend

Het was een snelle service. Belettering is mooi geplaatst. Het eindproduct is geheel volgens wens en verwachting. De ontvanger van het voetbaltenue is SUPER blij.

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.