Goede communicatie en goed product

Mooi shirt en broekje

Mooie kwaliteit voor een goede prijs. Kleinzoon is er superblij mee.

Goed en snel geregeld.

Goede service snelle levering

Mooie setjes die de dag na bestelling geleverd werden. Duidelijke communicatie en goede service zullen zeker meer setjes bestellen

Levering snel en goed

Levering snel en artikel conform verwachting

Goede levering Alleen valt klein , terug gestuurd 1 week gekeden nog geen reactie gehad of het is asngekomen, en nog geen geld terug gehad

Voetbalshirts zijn van goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd, prima webshop.

nette, snelle levering

bij het bestellen was iets niet goed gegaan klantenservice gebeld, die hebben het gelijk door gezet naar Fanny en ze heeft het binnen 1 dag in orde gemaakt ik blij want het verjaarskado voor mn kleinzoontje heb ik daardoor op tijd binnen

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en niet duur

Zeer tevreden!

Mits het probleem van het pakje spoorloos. Echt top dat jullie er alles aan gedaan hebben voor het toch terug op te zenden. Er was een 7 jarige zeer tevreden met het optijd van de levering voor zijn B day. Bij deze bedankt. En de kwaliteit is ook top. alvast bedankt Mvg

Prima service, snel en leuk gepersonaliseerd shirt van goede kwaliteit.

Het cadeau was een groot succes voor onze kleinzoon. Zeker omdat zijn naam en leeftijd erop stonden

Zeer prettig en snel geleverd Top!

Vlotte service en goede kwaliteit !

Bestelling klopte volledig met de gewenste artikelen. De levering was super snel en de verpakking van goede kwaliteit. Onze kleinzoon was super tevreden !

Goed en snelle levering

Leuk shirt niet officieel volgens mij maar prima!

Snel en goede kwaliteit

Mijn zoon wilde heel graag een tenue van het Nederlands elftal, zonder naam of rugnummer. Als verrassing heb ik er één besteld. Verbaast was ik toen het ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd werd. Met een hele grote glimlach kwam mijn, in het oranje geklede zoon, mij begroeten toen ik van het werk kwam. Nu 1x gewassen en ziet er nog goed uit.

Snelle levering, snelle actie

Zelfs met individuele bedrukking de shirts de volgende dag geleverd. Een ervan had een bleekvlekje. Een berichtje was genoeg en direct een nieuw shirtje bij het broekje geleverd binnen een week. En dit alles zonder de moeite het beschadigde shirtje terug te sturen. Een foto zenden was voldoende. Geweldig sportief!

goede service en kwaliteit Shirt

Dit is de 3e keer dat ik heb besteld via Voetbalshirtskoning. Zeer tevreden. Service is snel, en kwaliteit van de geleverde producten van 10!

L bestelt, krijg XL opgestuurd

L bestelt, krijg XL opgestuurd in onmogelijke verpakking om retour te sturen.

Snelle levering en goede communicatie bij vragen.

Snelle levering en goede communicatie bij vragen.

Mooi en snel

Mooie shirts. Snel geleverd.

Snelle levering en goed contact

Voetbalpak voor onze kleinzoon besteld, was snel geleverd, maar na 1x wassen zaten er vlekken in. Contact gelegd, kreeg gelijk nieuwe, deze was snel geleverd en was van goede kwaliteit. Dank je wel voetbalshirtkoning.

Gemakkelijk

Het is prachtig verzorgd

Vlot geleverd

Prima spul die doeltjes

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.