leuke originele ideeën en nog betaalbaar ook

Ik heb al meerdere keren bij de geboorte van een kind, een beer of konijn gestuurd met naam erop geborduurd en er veel succes mee behaald.

Leuke gepersonaliseerde artikelen

Fijne webshop waar je de artikelen makkelijk kunt vinden. Daarnaast heb je diverse mogelijkheden om een uniek kado te laten maken en te geven. In 3 dagen had ik het bestelde thuis. Perfect.

Wij zijn zeer tevreden Hebben een dekentje laten maken met naam Achteraf toch een andere naam gekozen Ik heb een mail gestuurd met de vraag of we zelf de naam eraf konden halen helaas was dat niet mogelijk wat we zelf eigenlijk ook al dachten maar hee kan altijd vragen Dus een nieuwe dekentje besteld met korting super lief van ze natuurlijk want het hoeft niet wij besloten om uit eindelijk alsnog van naam te veranderen Maar super van ze

Snelle levering en keurig product

Snel antwoord op mijn mail en prima service

Wij hebben inmiddels 5 konijnen besteld voor de kleinkinderen van mijn broer…. Ze zijn er erg blij mee …. Kunnen niet zonder het konijn slapen …..

Prachtige producten en super snelle verzending!

Leuke kraamcadeautjes met de naam erop geborduurd. Goede kwaliteit en hele snelle verzending. Helemaal top!

Mooie rugzak is er ook mooi op geborduurd de naam super

Snel en correct

Geen opmerkingen. Vlot en opmerkzaam op ingegeven gegevens

Leuke kadootjes en korte lijntjes!

Koter Kado heeft een leuk aanbod, de site is duidelijk en overzichtelijk, bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord en ze leveren op tijd... Top dus!

Mooie producten, snelle levering

Goede site, snelle levering. Ze houden je goede op de hoogte , over de bestelling.

Super!!!!

Bestelling was goed en snel bezorgd .

Snelle en goede levering

Alles is prima gegaan.Mooi product.

Bedrukking had borduursel verwacht

Extra bijbetalen voor een bedrukking die direct los laat, terwijl je borduursel verwacht. Misschien heb ik het niet goed gelezen. Maar dat het al los laat als ik het uit de verpakking haal vind ik wel jammer. Levering is wel snel en knuffel ziet er verder netjes uit.

Super leuk!

3 beren tasjes met naam besteld, erg leuk! Zoals beschreven, snelle levering prijs/kwaliteit ook super. Aanrader!

Super cadeau voor kraambezoek

Een leuk konijn met naamborduring, in diverse kleuren te bestellen. Perfect kraamcadeau :)

Mooie tas, goed kwaliteit, snelle bezorging

Mooie kwaliteit, snelle bezorging

Snelle levering, mooie kwaliteit

Prachtige persoonlijke knuffel

Mooie zachte knuffel, naam en geboortedatum erg mooi geborduurd. Prachtig geboorte cadeau!

Prachtig resultaat

Snelle levering, en het ziet er heel mooi uit!

Ga voor de geborduurde variant

Als je de naam van je kleine op de Happy Horse knuffeltjes wil, dan zou ik gaan voor het erop te laten borduren en niet het drukken: deze kwaliteit is niet zo mooi.

Mooie tas en snelle levering

Super leuke en betaalbare tas. De tas is van goede kwaliteit en er gaat veel in. Wij zijn tevreden :-)

Super kwaliteit en heel snel geleverd

Snelle verzending. Mooie tas van stevig materiaal

Top service!

Ik had twee bestellingen geplaatst op 1 dag op twee aparte tijdstippen en kreeg opeens een terug betaling omdat ik uiteraard gewoon twee maal op verzendkosten had gerekend. DAT is toch super service! Ook had ik de vraag iets zsm te versturen omdat het om een kadotje ging en ik kreeg het de volgende dag allemaal al binnen EN werd vriendelijk ge apt.

Mooi product snel gelevered

Hele mooi product gekocht en die is heel snel geleverd. Product en kwaliteit was zoals beschreven. Ben heel tevreden!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM