Prima product, verzending duurt iets langer

Product ziet er prima uit maar vanaf bestelling tot ontvangst duurt een paar dagen. En dat viel mij tegen.

Top website

Had sport/gymtasjes met naam en afbeelding voor onze kleinste fam.leden besteld 8 stuks. Erg blij mee. Stevige tasjes met duidelijk de naam, afbeelding in de gewenste kleur. Ik had wat verkeerd doorgegeven. Werd keurig hersteld. Ook een snelle levering. Top!

Fijn bedrijf, mijn bestelde geborduurde knuffel was niet helemaal goed, gemaild en foto's toegevoegd en 2 dagen een nieuwe toegestuurd gekregen, helemaal top en geweldige service.

Leuk assortiment. Gepersonaliseerde rugzak precies zoals verwacht en snel geleverd. Blij!

leuk cadeau

ik heb een leuke "berentas" ontvangen met de naam van het kindje op de voorkant

Perfect!

Een t-shirt met bedrukking besteld voor onze zoon en hij is er super (super!) blij mee. Het voldoet precies aan de verwachting.

In 1 woord super

Super snelle levering Product van goede kwaliteit Fijne service!

Heel tevreden

Wij zijn heel blij met de 2 mooie knuffeltjes voor ons zoontje!

Wat u geleverd hebt voldeed volledig aan mijn wens en verwachting..

Bizar snelle levering Mooie artikelen

Snel bezorgd en ziet er heel mooi uit! Kleinkind blij

Alles prima!

Ziet er mooi en verzorgd uit

Nvt

Mooi product

En snel bezorgd

Prima product. Snelle levering.

Mooi verpakt in cadeau verpakking!

Uitstekende service!

Gemakkelijke site en mooie dingen . Snelle levering

Mooi konijn alleen borduurwerk niet netjes

De tekst op de oren is niet mooi! Aan de achterkant van het oor is hij ook zichtbaar. Jammer...

Makkelijk bestellen, snelle levering en mooie uitvoering!

Makkelijk bestellen, snelle levering en mooie uitvoering!

Prima afhandeling bestelling

Mooi product. Product is conform beschrijving en verwachting.

leuke originele ideeën en nog betaalbaar ook

Ik heb al meerdere keren bij de geboorte van een kind, een beer of konijn gestuurd met naam erop geborduurd en er veel succes mee behaald.

Leuke gepersonaliseerde artikelen

Fijne webshop waar je de artikelen makkelijk kunt vinden. Daarnaast heb je diverse mogelijkheden om een uniek kado te laten maken en te geven. In 3 dagen had ik het bestelde thuis. Perfect.

Wij zijn zeer tevreden Hebben een dekentje laten maken met naam Achteraf toch een andere naam gekozen Ik heb een mail gestuurd met de vraag of we zelf de naam eraf konden halen helaas was dat niet mogelijk wat we zelf eigenlijk ook al dachten maar hee kan altijd vragen Dus een nieuwe dekentje besteld met korting super lief van ze natuurlijk want het hoeft niet wij besloten om uit eindelijk alsnog van naam te veranderen Maar super van ze

Snelle levering en keurig product

Snel antwoord op mijn mail en prima service

Wij hebben inmiddels 5 konijnen besteld voor de kleinkinderen van mijn broer…. Ze zijn er erg blij mee …. Kunnen niet zonder het konijn slapen …..

Prachtige producten en super snelle verzending!

Leuke kraamcadeautjes met de naam erop geborduurd. Goede kwaliteit en hele snelle verzending. Helemaal top!

Mooie rugzak is er ook mooi op geborduurd de naam super

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM