Goede kwaliteit, super service

Snelle en correcte levering

Makkelijk te bestellen, mooi product en snelle levering!

Prima en snel uitgevoerd

Kleinzoon is erg blij met z’n haarband.

Super mooi en super fijn

Super mooi geworden. Erg mooie afwerking. Leuk kraam cadeau

Super snelle levering heel tevreden

Ik was de kniffel nodig voor een uitvaart en na mail contact heb ik de knuffel heel snel ontvangen

Erg blij met de geboorteknuffels

Ik bestelde voor de 2e keer geboorteknuffels. Ze zien er kwalitatief goed uit, de namen staan er netjes op. We zijn er weer erg blij mee! Na enkele dagen al in huis.

Top geregeld, snelle reactie op de email en mooi eind resultaat wat next day geleverd werd

Top bedrijf!

Geweldige service! Erg tevreden!

Netjes na 3dagenis het binnen.

Hele leuke knuffel.mooie kleur geel.

Goed produkten snelle levering

Goede service voor herhaling vatbaar

Erg tevreden snelle bezorging En de tas ziet er mooi uit Bedankt

OK

Goede info vooraf en netjes afgeverd.

Prima product en levering

Vlotte levering. Goed op de hoogte gehouden. Product ziet er mooi uit

Heel schattig en lekker zachte knuffel

Super leuk en persoonlijk gemaakt met de naam op het truitje

Fijne site, precies wat ik zocht en een fantastisch product mogen ontvangen.

Snelle levering en heel mooi gemaakt

Helemaal goed

Ik vind dit bedrijf goed site is gemakkelijk te gebruiken geweldig

Overzichtelijke en leuke website. Veel keuzeopties voor een belettering op maat. Eens besteld prima opvolging tot aan de levering. Daarbij ook nog snel geleverd in België. Zoek je een leuk gepersonaliseerd cadeau, dan ben je hier op het juiste adres!

Prachtige handdoeken!

Snelle levering en al mijn kids hebben nu een gepersonaliseerde strand handdoek mee op vakantie. Leuke kleuren, mooie printjes. Enige minpuntje: geen bulk korting. Ik mailde van te voren dat ik 4 handdoeken a 30,95 per stuk zou afnemen en vroeg of er bulk korting bestond. Dit is helaas niet het geval, dat vond ik jammer. Dit zou een tip zijn voor het bedrijf.

Helaas viel de belettering tegen. Koos zelf voor sierletter maar deze blijkt onleesbaar.

WYSIWYG

Alles klopte, top!

Snel geleverd, veel keuze,gebruiksvriendelijke website.

Supersnelle verzending, mooie producten!

Ik was op zoek naar een last-minute gepersonaliseerd Vaderdagscadeau en Koter Kado was de enige aanbieder die snel kon leveren. Ik bestelde drie met naam bedrukte brillenhoesjes en ontving ze twee dagen later, ruim op tijd voor Vaderdag. De opdruk is mooi gelukt en de kwaliteit van de hoesjes prima. Er is de mogelijkheid om achteraf te betalen: Kortom, ik bestel hier graag nog een keer!

Mooi product en accurate informatie over bestelling en levering.

Ik vond de dienstverlening uitstekend. Het vinden van wat ik zocht, was heel gemakkelijk en duidelijk op de website. De berichtgeving per mail daarna over de voortgang van het proces was uitstekend. Ik ben heel tevreden over Koter Kado.

super bedrijf snelle goed service helemaal TOP

helemaal top blijven zoals jullie zijn !!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM