Ruime keuze en mooie producten

Er is een ruime keuze en het wordt snel geleverd. De knuffels met naam zijn echt super leuk geworden!

Heel leuk

Heel mooie kwaliteit

Super makkelijk en duidelijk

Heel makkelijk en duidelijk. Super simpel allemaal

Mooie spullen

Mooie spullen en tas goede kwaliteit

Goede producten en service

De afhandeling van de bestelling wordt goed gecommuniceerd en afgehandeld

Goede kwaliteit, mooie producten en goed verzorgd. Ik weet zeker dat mijn kleindochter haar cadeautje mooi gaat vinden.

Laag kwaliteit vergelijkt met zijn prijs

Ik weet het zeker als wij in de koffer een beetje meer stoppen dan wordt die snel kapot. Stof super dun

Jammer dat de naam klein erop stond

De naam borduring op de knuffel doek vond ik klein andere keer was het groter geborduurd

Het was precies het zelfde als op de foto en na 3 dg al in huis suoer bedrijf

Gemakkelijk en handig te bestellen EN vooral zéééér snelle levering waarvoor dankjewel!!!

Snel antwoord per mail

Goeie kwaliteit.

Prima service. Ze houden je goed op de hoogte van waar je pakket is. Product ziet er goed uit en ik ben er super blij mee. Zodra ik het binnen kreeg had ik het meteen in gebruik.

Snel mooi. Zoals in het voorbeeld

Een leuk product. Netjes gemaakt en snel geleverd.

Koterkado zeker een aanrader

Ik heb 4 kleinkinderen en voor alle vier een rugzak met naam en ben zeer tevreden de rugzak is sterk en mooi en koterkado levert netjes op tijd de spullen.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering. Helemaal wat ik verwacht had.

Goede producten!

Al eerder voor elke zoon een tas met naam besteld en afgelopen week een broodbakje met beker voor de oudste! Tussen het bestellen en bezorgen zit 3 dagen, wordt ook aangegeven op de website. Prima producten voor een goede prijs!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Zie hier boven

Wat een service.

3 polsbandjes/zweetbandjes besteld, bedrukt met naam. Dit was best kort dag besteld en had ze voor de afsluiting van de avondvierdaagse nodig! Zelfde dag nog verwerkt en volgende dag in huis. Bijzonder goede service en bedrukken prachtig gedaan! Aanrader en super leuk om weg te geven. Ontvangers waren verrast en super blij ermee. Bedankt!

Zonder problemen correct geleverd

Geheel naar verwachting geleverd

Redelijk

Negatief; Bij aankomst bleek de kwaliteit niet op en top te zijn, Handvat staat scheef op de valies. Positief; snelle levering.

Goeie kwaliteit, snelle levering

Mooie dikke kwaliteit handdoek. Bedrukking ziet er keurig uit!! Echt een mooi kado!

Heel leuk

Goed geregeld vlug en netjes.

Mooie kwaliteit badjas, snel geregeld!

Zoals bedoeld ook zo afgeleverd

Tekst op artikel in het Koreaans is juist overgenomen. Bezorging verliep vlot. Communicatie hierover was top.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM