Super goede klantenservice

De whatssapp communicatie werkte erg goed!

goede service

op tijd en voor mij makkelijk bereikbaar voor het afhalen

Top zou snel afgewerkt en naar jou wensen

Makelijk om keuzes te maken/snel werken en snel gestuurd. Prima als service nu moet ik kijk voor kwaliteit na dat het product gebruikt hoop dat lang . Zou ziet goed uit. Prachtige uitwerking.

Vlot geleverd, goed en naar verwachting gemaakt.

Erg tevreden, kan dit bedrijf aanraden.

Heel mooi en snel!

Super mooi geborduurd! Daarnaast ook nog heel snel bezorgd!

Super leuke tas

Sporttas bestel voor ons zoontje. Super leuk geworden. In eerste instantie was er iets mis met de tas. Snel geholpen en een nieuwe tas ontvangen, top service!

Helemaal top

Mijn kleinzoon zit sinds kort op voetbal. Hij maakt helemaal de blitz met zijn voetbaltas met naam. Top!

Duidelijke website, snel geleverd, en een tevreden kind. Wat wil je dan nog meer!?

Bidonnen leuk en snel geleverd.

Product komt overeen met de gewenste bestelling.

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, ruime keuze. Leuke items. Ik koop hier geregeld, elke keer valt het in de smaak.

Hele snelle levering, keurig verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen.

Een super leuk, zacht knuffeltje besteld als kraam cadeau. Heel mooi afgewerkt! Super tevreden

Prima geregeld

Altijd kwaliteit voor de juiste prijs

Al verschillende leuke kraamcadeautjes bij jullie besteld. Ook de naam met opdruk blijft prachtig mooi en komt niet los. De naam geborduurd is onze ultieme favoriet. Zo prachtig en elegant! Bedankt voor de vlotte service en uitstekende kwaliteit

Altijd perfect

Ik bestel hier meerdere keren per jaar iets en het is altijd naar verwachting. De levering is altijd binnen een paar werkdagen en de kwaliteit is top. En als ik per mail een vraag stel krijg ik snel een duidelijk antwoord.

Niet heel blij

2 happy horse konijnen besteld met namen van de baby's, een naam geborduurd 1 naam met plakletters, die ik helemaal niet mooi vind. Mailtje erover gestuurd of hier wat aan gedaan kan worden en dat kon niet en werd meteen afgekapt. Beetje jammer voor 2 van deze prijzige knuffels.

Heb de tas niet ontvangen

Heb al twee avonden thuis gebleven hellaas nog geen tas

Heel erg blij met de geboortebeer!

De website is erg duidelijk; ik kon lettertype en kleur zelf kiezen en de beer is prachtig geworden en binnen een paar dagen bezorgd. Ook een kussen met de naam van mijn kleindochter in mooi gekleurde letters erbij besteld, ook heel erg leuk, helemaal blij mee ! Op Koter Kado ga ik zeker nog vaak iets leuks bestellen!

Helemaal prima!

Leuke cadeau-ideeën met opdruk naar keuze en hele vlotte levering!

Snel en netjes geleverd

De bestelling is snel geleverd en zag er prima uit.

2 hele moois badcapes besteld voor mijn kinderen met hun eigen naam erop. Ben er blij mee

Letters laten los

De letters van de drinkfles laten los

Mooi

Mooi afgewerkt !

Mooi product en de volgende dag had ik de bestelling al in huis

Zeer goed!

Fantastische service

Ik had heel stom de naam verkeerd gespeld die ik op een slabbetje wilde laten borduren. Koter Kado heeft mij super goed geholpen. Heb nu het slabbetje met de goede naam.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM