Super mooie producten en service

Al vele keren cadeautjes verstuurd. En ze vonden het allemaal super leuk.

Erg blij met resultaat!

Erg blij met resultaat!

Goede en snelle reactie

Snelle en goede service

Ja goed binnen 5 werkdagen heb het binnen top mijn zoontje is er heel blij mee

Erg goede service!

Mails worden snel beantwoord en snelle levering!!

Geen klachten

Leuk

Hele leuke happy horse knuffel met geborduurde naam

Ziet er prima uit!

Mooi product, levering op tijd

Leuke beer, snel geleverd

Beertje besteld via de site. Naam erop laten zetten; is makkelijk te doen. Op maandagavond besteld donderdag geleverd. Helemaal volgens planning.

Leuke ideeën voor een goede prijs!

Op zoek naar een sporttas kwam ik deze site van KoterKado tegen, leuke ideeën voor een goede prijs! Gepersonaliseerd met eigen naam! Helemaal top!

Zo super snel geregeld.

Heb nu al meerdere keren knuffels met een naam gekocht via koter.nl en ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt meer dan prima. De keuze is ruim en het wordt snel verzonden! Dank jullie wel wij konden weer een super leuk kraamkado geven ❤️

Super tevreden!

Wij hadden 4 knuffelkonijnen besteld met opdrukkingen in beide oren. Wij zijn zeer tevreden, zowel van de vlotte service, als de grootte van de konijnen, de kleur en de opdrukking.

Mooi product, tekst van afzender miste

Mooi product, tekst van afzender miste

Goede en snelle service en goede kwaliteit!

Veelzijdig en overzichtelijk aanbod

Snel geleverd. Daar was ik blij mee! De tas van vilt ziet er leuk uit. De tas is ruim en de kwaliteit ervan is redelijk en voldoet als grappig extraatje om een cadeau voor een bijzondere gelegenheid een speciaal persoonlijk tintje te geven. In ieder geval werd het door de ontvanger zeer op prijs gesteld!

Snelle service, mooi resultaat!

De bedrukte rugzak die ik bestelde overtrof mijn verwachtingen!

Makkelijk en snel bestellen

Mooie kwaliteit tas met opdruk voor een betaalbare prijs mijn zoontje is helemaal blij met zijn tas

Snel besteld, snel geleverd

Prettige ervaring

Ondanks dat hij later verstuurd werd door verbouwing nog gauw binnen gekregen en het is prachtig geworden

snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snel levering, top kwaliteit

Heel blij met de sport tas met bedrukking. Levering binnen 2 dagen. Net op tijd voor feest van jarige.

Echt leuk product en makkelijk te bestellen.

Heel blij mee

Heel mooie tassen en netjes verwerkt

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM