Heel blij mee

Heel mooie tassen en netjes verwerkt

Prachtige tas.

De tas is precies zoals me heb voorgesteld, goede kwaliteit. De levering echt bijzonder snel.

Heb hier al vaker besteld. Snelle levering en altijd zeer tevereden

Super !

Ik had een mail gestuurd en kreeg direct antwoord. Ze probeerde mijn bestelling op tijd te verzenden. Uiteindelijk zelfs een dag eerder. Super goed geholpen en prachtige producten.

Fijne webwinkel

Duidelijke website. Snelle reactie van de klantenservice en goede hulp.

Goede en snelle service

Het rugzakje is precies zoals omschreven op de site , mooi

Erg goed

Goede producten, mooie leesbare personalisatie en snelle service.

Superfijne sporttas

Ik kan veel spullen in de tas doen en is beter en veiliger dan dat ik alles in een rugzak te doen

Prima levering

Producten prima met goede print

Prachtig shirt

Mooi shirt en mooie opdruk.

Ziet er leuk uit!

Ziet er leuk uit! Alleen weet ik niet of de tekst er zo lang op blijft staan als die een aantal keer in de wasmachine gaat.

Snelle levering voor een gepersonaliseerd cadeau!

Prijs kwaliteit prima. Leuke gepersonaliseerde tas cadeau gegeven.

Goede en snelle levering, je wordt ook goed op de hoogte gehouden

Zie bovenstaande reaktie

Goede service en mooie producten!

Goede communicatie per mail vanaf moment van bestellen tot bezorging. Een mooi kaartje erbij voor de ontvanger, helemaal top!

Mooi ingepakt en snelle service

Snelle service!

Product ( gepersonaliseerde portomonee ) is naar wens. Komt precies overeen met wat er op de website staat.

Weer geweldige producten en snel!

Zoals altijd mooie producten van goede kwaliteit, mooi gepersonaliseerd. Snelle verzending ook, ondanks de verhuizing!

Goed en snel. Mooie kwaliteit.

Idem

helder, overzichtelijk, veel keus en snelle levering.

helder, overzichtelijk, veel keus en snelle levering.

Komen snel op een goede oplossing

Ik kwam er na 2 maanden achter dat de tas van mijn dochter stuk geleverd was. Een mail gestuurd en mega snelle reactie!! Binnen een uur was alles geregeld en kreeg ik een nieuwe tas toe gestuurd! Hele fijne snelle oplossing!!

Cadeaus worden altijd zorgvuldig gemaakt en bezorgd.

Al meerdere malen iets besteld voor een kraamcadeau voor vrienden. De cadeaus worden altijd mooi afgewerkt met naam, zoals gevraagd. Ook altijd op tijd afgeleverd in een mooie verpakking.

prima bedrijf, goede aftersale!

Een bedrijf met een goede aftersale, snelle vriendelijke communicatie. Geen greintje ongeduld, en wat een service. Ik heb een fijne drinkfles met naam.

Had nog nooit van jullie gehoord, gevonden via Google Zeer tevreden hoe alles geregeld is.

Leuke items

Helaas geen leveringsdatum mee kunnen geven

Grandioos

Het was mijn eerste ervaring met het product koter Kado. Maar ik was verrast een mooi kado afgeleverd. Het kindje waar het voor is zal er blij mee zijn

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM